E-Commerce Live

Programma

Op ECL! hoor je alles over e-commerce strategy, cross border, digital marketing, conversion, fulfillment, tech en payment, zo uit eerste hand van bijzondere merken. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld. Een dag vol gave sessies, panels, discussies en roundtables.

Stel nu je persoonlijke programma samen. Bekijk hier het volledige programma in PDF versie.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
Workshops
Stage 5
Stage 6
Stage 7
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00De groei van Bloomon: de bloemenmarkt op zijn kop, met oude en nieuwe kanalenBloomonReinoud Haal
10:40
10:40Expansie door een effectieve cross border strategieVidaXLKijo Oudshoorn
11:20
11:20Re-startup – Over vooruit kijken en nieuwe technologieën omarmenMarktplaatsAnnemarie Buitelaar
12:00
12:00Herhaalbestellingen stimuleren via chatbots – hoe pak je dit aan?JohnBeerens.comMichael Boot
12:40
12:40Voice-commerce: a new way of doing businessTakeaway.comBrenno Misuraca
13:20
13:20Meer HEMA: de transitie naar omnichannel verkoopHemaRaph Schröder
14:00
14:00Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: voor morgen en in de toekomst!ISM eCompanyJurjen Jongejan
14:40
14:40Succesvol de Belgische grens over met AdmarktMarktplaatsDavid Warszawski
15:20
15:20Customer experience innovationTransaviaVincent Thamm
16:00
16:00De toekomst van e-commerceBluebird Day LabsSamet Yilmaz
16:40
16:40Uitreiking award Logistieke Webshop van het Jaar Verkiezing
Stage 2
10:00
10:00‘Trends in E-Commerce: history, present & a sneak peek towards the future’GfKIne Polak
10:40
10:40Trendwatching: Blurred lines – de toekomst van shoppenZIN TrendstudioNatascha Klootsema
11:20
11:20De transitie naar digitaal in Doe-Het-ZelfIntergammaLieke Luttmer
12:00
12:00De digitale fietsroute van Cortina & KruitboschKruitboschJolien Mars
12:40
12:40Branding: Building a successful online sleep brandeve SleepKuba Wieczorek
13:20
13:20eCommerce10 AwardMarktplaatsOlivier van Duijn
14:00
14:00De key drivers van snelle e-commerce groeiNetprofiler Frans Appels
14:40
14:40Nieuwe B2B webshops in 7 landen; Learning by doingSitionMichel Doens
15:20
15:20Customer loyalty: wat als je reizigers als vrienden beschouwd?srprs.meRaymond Klompsma
16:00
16:00Woonwinkel Goossens: De transformatie van een offline winkel naar omnichannel organisatieGoossens Wonen & Slapen Erwin Rombouts
16:40
16:40Ecommerce strategy of About YouAboutYouTarek Muller
Stage 3
10:00
10:00Chatbots: Conversational commerce in zijn puurste vormuBUTLERLaurens de Preud’homme
10:40
10:40Growth HackingGrowth TribeDavid Arnoux
11:20
11:20Mensen, Chatbots & AI: de kritieke touchpoints van de klantervaringROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
12:00
12:00Data Driven Customer ExperienceRetail Rocket Netherlands B.V.Manon van den Enden
12:40
12:40De logistieke uitdaging van de eerste D2C boodschappenserviceStockonStephan Bosman
13:20
13:20Live chat voor een hogere conversieBody&FitRemco Nollen
14:00
14:00Klanten wegjagen met retargetingAdRollBram de Jonge
14:40
14:40De nieuwe mogelijkheden van het achteraf betalenMultiSafepayMichiel van Werkhoven
15:20
15:20Tikkie, het betalen van morgenABN AmroHardy Schuerhoff
16:00
16:0010 black friday tips voor meer omzetKieskeurig.nlKevin van Oosteren
16:40
16:40Een enorme sprong in retail van consumenten elektronicaLeappRogier van Camp
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
10:00
10:00E-commerce of niet: logistiek is toch gewoon logistiek?EvofenedexMarco Verkooijen
10:40
10:40Innovatie bij Penske LogisticsPenske LogisticsRob Clarijs
11:20
11:20Don’t give your customers great experiences, give them their experiencesManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
12:00
12:00Succesvol de Belgische markt betreden?DHL ParcelMartijn Kleij
12:40
12:40Orderpicking met robotsFizyrHerbert ten Have
13:20
13:20Presentatie van de finalisten van de verkiezing: Logistieke webshop van het jaar 2018FlindersOscar Diele
14:00
14:00Groeipijn? Kies voor de juiste dosis logistieke multivitaminePostNL FulfilmentRonald Metselaar
14:40
14:40Zo run je een e-commerce magazijnPicqerCasper Bakker
15:20
15:20Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels?DeliveryMatchRoland Slegers
15:20
15:20Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels?DeliveryMatchRoland Slegers
16:00
16:00De toekomst van E-fulfilment – wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straksActive Ants e-commere logistiekJeroen Dekker
16:40
16:40Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshopVerover EuropaMarco Coninx
Workshops
11:20
11:20Dynalogic: meer dan bezorgenDynalogic BVJohn Ruijsch
12:40
12:40Innovatie bij Penske LogisticsPenske LogisticsRob Clarijs
Stage 5
10:00
10:00Kanaalconflicten en kannibalisme: zo reken je er voorgoed mee af!ISM eCompanySander Berlinski
10:40
10:40Opel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’s.Ematters BVWouter Theijsmeijer
11:20
11:20Achter de schermen bij het omnichannel succes van AmacMediaCTTjitte Folkertsma
12:00
12:00Weg met keuzestress! Personaliseren doe je zoe-Luscious B2C i.s.m Copernica & YellowgrapeJacco Oosterhof
12:40
12:40Simplify your business with Omni-Channel paymentsIngenico ePaymentsKen Gutscoven
13:20
13:205 trends die impact gaan hebben op je e-commerce activiteitenGuapa E-commerceMathijs Kok
14:00
14:00Weten dat het goed zit: Zo zet beste winkelketen van Nederland omnichannel inMagentoRay Bogman
14:40
14:40Search, find, smile & buy: site search for fashionSooqr SearchLucas Freriks
15:20
15:20The Vaimo Playbook: Content & CommerceVaimoPJ Utsi
16:00
16:00Mobile payments and beyondAdyenWillem van Driel
16:40
16:40Zoekmachines die leren van jouw bezoekers904Labs SearchWouter Weerkamp
Stage 6
10:00
10:00What makes companies highly successful in digital commerce, and what makes them fail?VaimoHenrik Feld-Jakobsen
10:40
10:40Innovatieve oplossingen die elke omnichannelspeler zou moeten implementerenAdwise – Your Digital BrainSteven Keuper
11:20
11:20Trends & ontwikkelingen in DuitslandFingerspitzengefühlRuurd van der Weide
12:00
12:00Best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van YourSurpriseTextMasterSara Bijvoet
12:40
12:40Next level amazon en online marketing in DuitslandDexportAndreas Giese
13:20
13:20Enabling success in global Ecommerce rolloutsAccenture InteractiveSudev Nath
14:00
14:00Owning, Accessing, Surviving – A Data Driven Outlook on the FutureProductsupVolker Schmidt
14:40
14:40Zolemba: iedere klant een gepersonaliseerde customer journey met DatatricsDatatricsJelmer Pepping
15:20
15:20Hoe bereik ik de Duitse consument?FingerspitzengefühlRadboud Langenhorst
16:00
16:00La Ligna: omzetgroei van 87% door full customer journey aanpak.ZeoMariska van de Wiel – van den Berg
16:40
16:40Waarom heb ik Same day delivery nodig?Trunkrs Same day deliveryJan Wijn
Stage 7
10:00
10:00Secrid: B2B e-commerce vanuit je broekzakSecridPaul van Diepen
10:40
10:40New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker SystemsSven Krüger
11:20
11:20Unified Commerce met AdyenAdyenDerk Busser
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00
10:00Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
10:45
10:45Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
11:30
11:30Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
12:15
12:15Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
13:00
13:00Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
13:45
13:45Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
14:30
14:30Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
15:15
15:15Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?ROBINHQ.NLMichiel Gaasterland
2
10:00
10:00What’s next for Order Management?MagentoMarc Wiseler
10:45
10:45Haal alles uit je data: de kansen van Business IntelligenceMediaCTMartijn Riemersma
11:30
11:30Market driven success – B2B commerce in 2018MagentoGareth Duignan
12:15
12:15Achter de schermen bij het omnichannel succes van AmacMediaCTTjitte Folkertsma
13:00
13:00What’s next for Order Management?MagentoMarc Wiseler
13:45
13:45Haal alles uit je data: de kansen van Business IntelligenceMediaCTMartijn Riemersma
14:30
14:30Market driven success – B2B commerce in 2018MagentoGareth Duignan
15:15
15:15Achter de schermen bij het omnichannel succes van AmacMediaCTTjitte Folkertsma
3
10:00
10:00Driving success in digital commerceVaimoPJ Utsi
10:45
10:45Driving success in digital commerceVaimoPJ Utsi
11:30
11:30Driving success in digital commerceVaimoPJ Utsi
12:15
12:15Driving success in digital commerceVaimoPJ Utsi
13:00
13:00Driving success in digital commerceVaimoHenrik Feld-Jakobsen
13:45
13:45Driving success in digital commerceVaimoHenrik Feld-Jakobsen
14:30
14:30Driving success in digital commerceVaimoHenrik Feld-Jakobsen
15:15
15:15Driving success in digital commerceVaimoHenrik Feld-Jakobsen
4
10:00
10:00Data management platform: hype of kans?De Nieuwe ZaakFrank Beke
10:45
10:45Data management platform: hype of kans?De Nieuwe ZaakFrank Beke
11:30
11:30Data management platform: hype of kans?De Nieuwe ZaakFrank Beke
12:15
12:15Data management platform: hype of kans?De Nieuwe ZaakFrank Beke
13:00
13:00Digitaal transformeren: een hele organisatieveranderingDe Nieuwe ZaakJocelyn van Perlo
13:45
13:45Digitaal transformeren: een hele organisatieveranderingDe Nieuwe ZaakJocelyn van Perlo
14:30
14:30Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering.De Nieuwe ZaakJocelyn van Perlo
15:15
15:15Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering.De Nieuwe ZaakJocelyn van Perlo
5
10:00
10:00Gebruik payment bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalenIngenico ePaymentsGuisthinio Ririhena
10:45
10:45Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalenIngenico ePaymentsEugene Striekwold
11:30
11:30Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalenIngenico ePaymentsEugene Striekwold
12:15
12:15Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalenIngenico ePaymentsRemco von Lindheim
13:00
13:00Omnichannel en Ingenico OneIngenico ePaymentsEugene Striekwold
13:45
13:45Omnichannel en Ingenico OneIngenico ePaymentsEugene Striekwold
14:30
14:30Omnichannel & Ingenico OneIngenico ePaymentsEugene Striekwold
15:15
15:15Omnichannel en Ingenico OneIngenico ePaymentsEugene Striekwold
6
10:00
10:00CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachteDatatricsMargit Duijker
10:45
10:45CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachteDatatricsMargit Duijker
11:30
11:30CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachteDatatricsMargit Duijker
12:15
12:15CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachteDatatricsMargit Duijker
13:00
13:00Vooruit met realtime personalisatie!Retail RocketJan Willem Bruins
13:45
13:45Vooruit met realtime personalisatie!Retail RocketTruong Ly
14:30
14:30Vooruit met realtime personalisatie!Retail RocketJan Willem Bruins
15:15
15:15Vooruit met realtime personalisatie!Retail RocketJan Willem Bruins
7
10:00
10:00Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?Bluebird Day LabsSjoerd van Oosten
10:45
10:45Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?Bluebird Day LabsSjoerd van Oosten
11:30
11:30Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?Bluebird Day LabsSjoerd van Oosten
12:15
12:15Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?Bluebird Day LabsSjoerd van Oosten
13:00
13:00Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?Bluebird Day Ezra Botter
13:45
13:45Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?Bluebird Day Ezra Botter
14:30
14:30Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?Bluebird Day Ezra Botter
15:15
15:15Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?Bluebird Day Ezra Botter
8
10:00
10:00E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisatiesBluebird DayMaartje Spooren
10:45
10:45E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisatiesBluebird DayMaartje Spooren
11:30
11:30E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisatiesBluebird DayMaartje Spooren
12:15
12:15E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisatiesBluebird DayMaartje Spooren
13:00
13:00AdWords & e-commerce trends in 2018Fingerspitz Online MarketingRamez Khader
13:45
13:45AdWords & e-commerce trends in 2018Fingerspitz Online MarketingRamez Khader
14:30
14:30AdWords & e-commerce trends in 2018Fingerspitz Online MarketingRamez Khader
15:15
15:15AdWords & e-commerce trends in 2018Fingerspitz Online MarketingRamez Khader
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00
10:00Branding als onderdeel van een performance strategieZeoTimo Fleer
10:45
10:45Branding als onderdeel van een performance strategieZeoTimo Fleer
11:30
11:30Branding als onderdeel van een performance strategieZeoTimo Fleer
12:15
12:15Branding als onderdeel van een performance strategieZeoTimo Fleer
13:00
13:00E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
13:45
13:45E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
14:30
14:30E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
15:15
15:15E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
10
10:00
10:00Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
10:45
10:45Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
11:30
11:30Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
12:15
12:15Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
13:00
13:00Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
13:45
13:45Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
14:30
14:30Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
15:15
15:15Jaagt u uw klanten weg met retargeting?AdRollBram de Jonge
11
10:00
10:00Logistiek is de marketing van de toekomstPostNL FulfilmentRonald Metselaar
10:45
10:45Logistiek is de marketing van de toekomstPostNL FulfilmentRonald Metselaar
11:30
11:30Logistiek is de marketing van de toekomstPostNL FulfilmentRonald Metselaar
12:15
12:15Logistiek is de marketing van de toekomstPostNL FulfilmentRonald Metselaar
13:00
13:00Don’t give your customers great experiences, give them their experiencesManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
13:45
13:45Don’t give your customers great experiences, give them their experiencesManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
14:30
14:30Don’t give your customers great experiences, give them their experiencesManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
15:15
15:15Don’t give your customers great experiences, give them their experiencesManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
12
10:00
10:00Succesvol de Belgische markt betreden?bpostDennis Raadschelders
10:45
10:45Succesvol de Belgische markt betreden?bpostDennis Raadschelders
11:30
11:30Succesvol de Belgische markt betreden?DHL ParcelPeter van Keulen
12:15
12:15Succesvol de Belgische markt betreden?bpostDennis Raadschelders
13:00
13:00Succesvol de Belgische markt betreden?bpostDennis Raadschelders
13:45
13:45Succesvol de Belgische markt betreden?DHL ParcelPeter van Keulen
14:30
14:30Succesvol de Belgische markt betreden?DHL ParcelPeter van Keulen
15:15
15:15Succesvol de Belgische markt betreden?bpostDennis Raadschelders
13
10:00
10:00Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?Sooqr SearchLucas Freriks
10:45
10:45Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?Sooqr SearchLucas Freriks
11:30
11:30Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?Sooqr SearchLucas Freriks
12:15
12:15Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?Sooqr SearchLucas Freriks
13:00
13:00Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie Adwise – Your Digital BrainTom de Haas
13:45
13:45Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie Adwise – Your Digital BrainTom de Haas
14:30
14:30Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie Adwise – Your Digital BrainTom de Haas
15:15
15:15Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie Adwise – Your Digital BrainTom de Haas
14
10:00
10:00What’s your next step?Guapa E-commerceMathijs Kok
10:45
10:45What’s your next step?Guapa E-commerceMathijs Kok
11:30
11:30What’s your next step?Guapa E-commerceMathijs Kok
12:15
12:15What’s your next step?Guapa E-commerceMathijs Kok
13:00
13:00Next level merkopbouw, Amazon en marketing in DuitslandDexportSander van der Meulen
13:45
13:45Next level merkopbouw, Amazon en marketing in DuitslandDexportSander van der Meulen
14:30
14:30Next level merkopbouw, Amazon en marketing in DuitslandDexportSander van der Meulen
15:15
15:15Next level merkopbouw, Amazon en marketing in DuitslandDexportSander van der Meulen
15
10:00
10:00Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
10:45
10:45Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
11:30
11:30Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
12:15
12:15Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
13:00
13:00Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
13:45
13:45Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
14:30
14:30Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
14:30
14:30Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
15:15
15:15Product informatie management als kern van e-CommerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
16
10:00
10:00New generation e-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. Based on spykerSpryker Hussam Hebbo
10:45
10:45New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
11:30
11:30New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
12:15
12:15New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
13:00
13:00New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
13:45
13:45New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
14:30
14:30New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
15:15
15:15New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on SprykerSpryker Hussam Hebbo
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00
10:00Laat je zoekmachine leren van je bezoekers904Labs SearchWouter Weerkamp
10:45
10:45Laat je zoekmachine leren van je bezoekers904Labs SearchWouter Weerkamp
11:30
11:30Laat je zoekmachine leren van je bezoekers904Labs SearchWouter Weerkamp
12:15
12:15Laat je zoekmachine leren van je bezoekers904Labs SearchWouter Weerkamp
13:00
13:00Performance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op ordeDe Nieuwe ZaakDavid Wijland
13:45
13:45Performance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op ordeDe Nieuwe ZaakDavid Wijland
14:30
14:30Performance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op ordeDe Nieuwe ZaakDavid Wijland
15:15
15:15Performance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op ordeDe Nieuwe ZaakDavid Wijland
18
10:00
10:00Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
10:45
10:45Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
11:30
11:30Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
12:15
12:15Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
13:00
13:00Het pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?De Nieuwe ZaakBart de Vries
13:45
13:45Het pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?De Nieuwe ZaakBart de Vries
14:30
14:30Het pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?De Nieuwe ZaakBart de Vries
15:15
15:15Het pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?De Nieuwe ZaakBart de Vries
19
10:00
10:00Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!H1 Michel Willems
10:45
10:45Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!H1 Michel Willems
11:30
11:30Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!H1 Michel Willems
12:15
12:15Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!H1 Michel Willems
13:00
13:00B2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klantCloudSuiteSiebe van Ineveld
13:45
13:45B2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klantCloudSuiteSiebe van Ineveld
14:30
14:30B2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klantCloudSuiteSiebe van Ineveld
15:15
15:15B2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klantCloudSuiteSiebe van Ineveld
20
10:00
10:0030% meer omzet met snelle bezorgingTrunkrs Same day deliverySteven Blankestijn
10:45
10:4530% meer omzet met snelle bezorgingTrunkrs Same day deliverySteven Blankestijn
11:30
11:3030% meer omzet met snelle bezorgingTrunkrs Same day deliverySteven Blankestijn
12:15
12:1530% meer omzet met snelle bezorgingTrunkrs Same day deliverySteven Blankestijn
13:00
13:00De valkuilen van personalisatie!CopernicaLawrence Ubachs
13:45
13:45De valkuilen van personalisatie!CopernicaJasper Witte
14:30
14:30Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?Yellowgrape via CopernicaRik van den Wijngaard
15:15
15:15Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?Yellowgrape via CopernicaRik van den Wijngaard
21
10:00
10:00How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experienceforyouandyourcustomersPeter Zwyssig
10:45
10:45How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experienceforyouandyourcustomersPeter Zwyssig
11:30
11:30How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experienceforyouandyourcustomersPeter Zwyssig
12:15
12:15How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experienceforyouandyourcustomersPeter Zwyssig
13:00
13:00What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De Freitas
13:45
13:45What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De Freitas
14:30
14:30What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De Freitas
15:15
15:15What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De Freitas
22
10:00
10:00Harder groeien met (B2B) inbound marketingBoomingMartijn Zoetebier
10:45
10:45Harder groeien met (B2B) inbound marketingBoomingMartijn Zoetebier
11:30
11:30Harder groeien met (B2B) inbound marketingBoomingMartijn Zoetebier
12:15
12:15Harder groeien met (B2B) inbound marketingBoomingMartijn Zoetebier
13:00
13:00Unified commerce met AdyenAdyenDerk Busser
13:45
13:45Unified commerce met AdyenAdyenDerk Busser
14:30
14:30Unified commerce met AdyenAdyenDerk Busser
15:15
15:15Unified commerce met AdyenAdyenDerk Busser
23
10:00
10:00De kracht van het online beïnvloedenOnlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
10:45
10:45De kracht van het online beïnvloedenOnlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
11:30
11:30De kracht van het online beïnvloedenOnlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
12:15
12:15De kracht van het online beïnvloedenOnlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
13:00
13:00Neem een kijkje in ‘t breinST&T ResearchTim Zuidgeest
13:45
13:45Neem een kijkje in ‘t breinST&T ResearchTim Zuidgeest
14:30
14:30De 5 nieuwste neuro-inzichtenST&T ResearchTim Zuidgeest
15:15
15:15De 5 nieuwste neuro-inzichtenST&T ResearchTim Zuidgeest
24
10:00
10:00Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopenJustKKirsten Jassies
10:45
10:45Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopenJustKKirsten Jassies
11:30
11:30Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopenJustKKirsten Jassies
12:15
12:15Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopenJustKKirsten Jassies
13:00
13:00Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppenZIN TrendstudioNatascha Klootsema
13:45
13:45Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppenZIN TrendstudioNatascha Klootsema
14:30
14:30Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppenZIN TrendstudioNatascha Klootsema
15:15
15:15Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppenZIN TrendstudioNatascha Klootsema
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00
10:00De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologieGfKTessa Hulzenbosch
10:45
10:45De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologieGfKTessa Hulzenbosch
11:30
11:30De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologieGfKTessa Hulzenbosch
12:15
12:15De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologieGfKTessa Hulzenbosch
13:00
13:00Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.Verover EuropaMarco Coninx
13:45
13:45Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.Verover EuropaMarco Coninx
14:30
14:30Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.Verover EuropaMarco Coninx
15:15
15:15Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.Verover EuropaMarco Coninx
26
10:00
10:00The battle of the marketplacesNewpeopleMichiel Hendriksen
10:45
10:45The battle of the marketplacesNewpeopleMichiel Hendriksen
11:30
11:30The battle of the marketplacesNewpeopleMichiel Hendriksen
12:15
12:15Media optimalisatieObjective PartnersSven Meijer
13:00
13:00Media optimalisatieObjective PartnersSven Meijer
13:45
13:45The battle of the marketplacesNewpeopleLodi
14:30
14:30The battle of the marketplacesNewpeopleLodi
15:15
15:15The battle of the marketplacesNewpeopleLodi
27
10:00
10:00Wat wil een consument, een beleving of enkel een belevering?Dynalogic BV Hylko van Otterloo
10:45
10:45In e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen?Aventeon BVFrank Kindt
11:30
11:30Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels?DeliveryMatchRoland Slegers
12:15
12:15Brainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!?Clear Focus GroupJan Pronk
13:00
13:00Wat wil een consument, een beleving of enkel een belevering?Dynalogic BV Hylko van Otterloo
13:45
13:45In e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen?Aventeon BVFrank Kindt
14:30
14:30Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels?DeliveryMatchRoland Slegers
15:15
15:15Brainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!?Clear Focus GroupJan Pronk