E-Commerce Live

Programma

Op ECL! hoor je alles over e-commerce strategy, cross border, digital marketing, conversion, fulfillment, tech en payment, zo uit eerste hand van bijzondere merken. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld. Een dag vol gave sessies, panels, discussies en roundtables.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
Workshops
Stage 5
Stage 6
Stage 7
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De groei van Bloomon: de bloemenmarkt op zijn kop, met oude en nieuwe kanalen - Reinoud Haal
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Expansie door een effectieve cross border strategie - Kijo Oudshoorn
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Re-startup – Over vooruit kijken en nieuwe technologieën omarmen - Annemarie Buitelaar
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Herhaalbestellingen stimuleren via chatbots – hoe pak je dit aan? - Michael Boot
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Voice-commerce: a new way of doing business - Brenno Misuraca
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Meer HEMA: de transitie naar omnichannel verkoop - Raph Schröder
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: voor morgen en in de toekomst! - Jurjen Jongejan
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Succesvol de Belgische grens over met Admarkt - David Warszawski
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Customer experience innovation - Vincent Thamm
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30De toekomst van e-commerce - Samet Yilmaz
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Uitreiking award Logistieke Webshop van het Jaar Verkiezing - Oscar Diele
Stage 2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30‘Trends in E-Commerce: history, present & a sneak peek towards the future’ - Ine Polak
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Trendwatching: Blurred lines – de toekomst van shoppen - Natascha Klootsema
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50De transitie naar digitaal in Doe-Het-Zelf - Lieke Luttmer
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30De digitale fietsroute van Cortina & Kruitbosch - Jolien Mars
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Branding: Building a successful online sleep brand - Kuba Wieczorek
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50eCommerce10 Award - Olivier van Duijn
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30De key drivers van snelle e-commerce groei - Frans Appels
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Nieuwe B2B webshops in 7 landen; Learning by doing - Stefan van de Wiel
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Customer loyalty: wat als je reizigers als vrienden beschouwd? - Raymond Klompsma
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Ecommerce strategy of About You - Tarek Muller
Stage 3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Chatbots: Conversational commerce in zijn puurste vorm - Laurens de Preud’homme
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Growth Hacking - David Arnoux
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Mensen, Chatbots & AI: de kritieke touchpoints van de klantervaring - Michiel Gaasterland
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Data Driven Customer Experience - Manon van den Enden
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10De logistieke uitdaging van de eerste D2C boodschappenservice - Stephan Bosman
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Live chat voor een hogere conversie - Remco Nollen
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Klanten wegjagen met retargeting - Bram de Jonge
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10De nieuwe mogelijkheden van het achteraf betalen - Michiel van Werkhoven
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Tikkie, het betalen van morgen - Hardy Schuerhoff
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Big data insights voor Black Friday 2018 - Kevin van Oosteren
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Een enorme sprong in retail van consumenten elektronica - Rogier van Camp
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30E-commerce of niet: logistiek is toch gewoon logistiek? - Marco Verkooijen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Innovatie bij Penske Logistics - Rob Clarijs
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Don’t give your customers great experiences, give them their experiences - Pieter Van den Broecke
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Succesvol de Belgische markt betreden? - Martijn Kleij
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Orderpicking met robots - Herbert ten Haave
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Presentatie van de finalisten van de verkiezing: Logistieke webshop van het jaar 2018 - Oscar Diele
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Logistiek is de marketing van de toekomst - Ronald Metselaar
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Zo run je een e-commerce magazijn - Casper Bakker
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels? - Roland Slegers
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels? - Roland Slegers
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30De toekomst van E-fulfilment – wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straks - Jeroen Dekker
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop - Marco Coninx
Workshops
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Dynalogic: meer dan bezorgen - John Ruijsch
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Innovatie bij Penske Logistics - Rob Clarijs
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50E-commerce of niet: logistiek is toch gewoon logistiek? - Marco Verkooijen
Stage 5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Kanaalconflicten en kannibalisme: zo reken je er voorgoed mee af! - Sander Berlinski
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Opel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’s. - Wouter Theijsmeijer
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Achter de schermen bij het omnichannel succes van Amac - Tjitte Folkertsma
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Weg met keuzestress! Personaliseren doe je zo - Jacco Oosterhof
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Simplify your business with Omni-Channel payments - Ken Gutscoven
13:20 - 13:50
13:20 - 13:505 trends die impact gaan hebben op je e-commerce activiteiten - Mathijs Kok
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Weten dat het goed zit: Zo zet beste winkelketen van Nederland omnichannel in - Ray Bogman
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Search, find, smile & buy: site search for fashion - Lucas Freriks
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50The Vaimo Playbook: Content & Commerce - PJ Utsi
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Mobile payments and beyond - Willem van Driel
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Zoekmachines die leren van jouw bezoekers - Wouter Weerkamp
Stage 6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30What makes companies highly successful in digital commerce, and what makes them fail? - Henrik Feld-Jakobsen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Innovatieve oplossingen die elke omnichannelspeler zou moeten implementeren - Steven Keuper
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Trends & ontwikkelingen in Duitsland - Ruurd van der Weide
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van YourSurprise - Sara Bijvoet
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Next level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland - Andreas Giese
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Enabling success in global Ecommerce rollouts - Sudev Nath
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Owning, Accessing, Surviving – A Data Driven Outlook on the Future - Volker Schmidt
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Zolemba: iedere klant een gepersonaliseerde customer journey met Datatrics - Jelmer Pepping
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Hoe bereik ik de Duitse consument? - Radboud Langenhorst
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30La Ligna: omzetgroei van 87% door full customer journey aanpak. - Mariska van de Wiel – van den Berg
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Waarom heb ik Same day delivery nodig? - Jan Wijn
Stage 7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30B2B e-Commerce vanuit je broekzak - Paul van Diepen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Unified Commerce met Adyen - Derk Busser
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Interactieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service? - Michiel Gaasterland
2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30What’s next for Order Management? - Marc Wiseler
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Haal alles uit je data: de kansen van Business Intelligence - Martijn Riemersma
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Market driven success – B2B commerce in 2018 - Gareth Duignan
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Achter de schermen bij het omnichannel succes van Amac - Tjitte Folkertsma
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30What’s next for Order Management? - Marc Wiseler
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Haal alles uit je data: de kansen van Business Intelligence - Martijn Riemersma
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Market driven success – B2B commerce in 2018 - Gareth Duignan
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Achter de schermen bij het omnichannel succes van Amac - Tjitte Folkertsma
3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Driving success in digital commerce - PJ Utsi
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Driving success in digital commerce - PJ Utsi
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Driving success in digital commerce - PJ Utsi
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Driving success in digital commerce - PJ Utsi
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Driving success in digital commerce - Henrik Feld-Jakobsen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Driving success in digital commerce - Henrik Feld-Jakobsen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Driving success in digital commerce - Henrik Feld-Jakobsen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Driving success in digital commerce - Henrik Feld-Jakobsen
4
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Data management platform: hype of kans? - Niek Klein Gunnewiek
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Data management platform: hype of kans? - Niek Klein Gunnewiek
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Data management platform: hype of kans? - Niek Klein Gunnewiek
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Data management platform: hype of kans? - Niek Klein Gunnewiek
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering - Jocelyn van Perlo
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering - Jocelyn van Perlo
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering. - Jocelyn van Perlo
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Digitaal transformeren: een hele organisatieverandering. - Jocelyn van Perlo
5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Gebruik payment bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen - Guisthinio Ririhena
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen - Eugene Striekwold
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen - Eugene Striekwold
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Gebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen - Remco von Lindheim
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Omnichannel en Ingenico One - Eugene Striekwold
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Omnichannel en Ingenico One - Eugene Striekwold
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Omnichannel & Ingenico One - Eugene Striekwold
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Omnichannel en Ingenico One - Eugene Striekwold
6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte - Margit Duijker
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte - Margit Duijker
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte - Margit Duijker
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45CRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte - Margit Duijker
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Vooruit met realtime personalisatie! - Jan Willem Bruins
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Vooruit met realtime personalisatie! - Truong Ly
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Vooruit met realtime personalisatie! - Jan Willem Bruins
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Vooruit met realtime personalisatie! - Jan Willem Bruins
7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes? - Sjoerd van Oosten
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes? - Sjoerd van Oosten
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes? - Sjoerd van Oosten
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Hoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes? - Sjoerd van Oosten
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze? - Ezra Botter
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze? - Ezra Botter
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze? - Ezra Botter
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Progressive Web Apps – wanneer een slimme keuze? - Ezra Botter
8
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties - Maartje Spooren
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties - Maartje Spooren
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties - Maartje Spooren
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45E-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties - Maartje Spooren
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30AdWords & e-commerce trends in 2018 - Ramez Khader
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15AdWords & e-commerce trends in 2018 - Ramez Khader
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00AdWords & e-commerce trends in 2018 - Ramez Khader
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45AdWords & e-commerce trends in 2018 - Ramez Khader
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
10
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Jaagt u uw klanten weg met retargeting? - Bram de Jonge
11
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Logistiek is de marketing van de toekomst - Ronald Metselaar
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Logistiek is de marketing van de toekomst - Ronald Metselaar
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Logistiek is de marketing van de toekomst - Ronald Metselaar
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Logistiek is de marketing van de toekomst - Ronald Metselaar
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Don’t give your customers great experiences, give them their experiences - Pieter Van den Broecke
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Don’t give your customers great experiences, give them their experiences - Pieter Van den Broecke
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Don’t give your customers great experiences, give them their experiences - Pieter Van den Broecke
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Don’t give your customers great experiences, give them their experiences - Pieter Van den Broecke
12
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Succesvol de Belgische markt betreden? - Dennis Raadschelders
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Succesvol de Belgische markt betreden? - Dennis Raadschelders
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Succesvol de Belgische markt betreden? - Peter van Keulen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Succesvol de Belgische markt betreden? - Dennis Raadschelders
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Succesvol de Belgische markt betreden? - Dennis Raadschelders
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Succesvol de Belgische markt betreden? - Peter van Keulen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Succesvol de Belgische markt betreden? - Peter van Keulen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Succesvol de Belgische markt betreden? - Dennis Raadschelders
13
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search? - Lucas Freriks
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search? - Lucas Freriks
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search? - Lucas Freriks
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Hoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search? - Lucas Freriks
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie  - Tom de Haas
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie  - Tom de Haas
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie  - Tom de Haas
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Waarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie  - Tom de Haas
14
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30What’s your next step? - Mathijs Kok
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15What’s your next step? - Mathijs Kok
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00What’s your next step? - Mathijs Kok
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45What’s your next step? - Mathijs Kok
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Next level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland - Sander van der Meulen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Next level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland - Sander van der Meulen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Next level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland - Sander van der Meulen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Next level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland - Sander van der Meulen
15
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45e-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce - Max Schrevelius
16
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30New generation e-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. Based on spyker - Bart Manuel
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45New Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker - Bart Manuel
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Laat je zoekmachine leren van je bezoekers - Wouter Weerkamp
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Laat je zoekmachine leren van je bezoekers - Wouter Weerkamp
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Laat je zoekmachine leren van je bezoekers - Wouter Weerkamp
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Laat je zoekmachine leren van je bezoekers - Wouter Weerkamp
18
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
19
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet! - Michel Willems
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet! - Michel Willems
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet! - Michel Willems
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Best practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet! - Michel Willems
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30B2B e-Commerce: De optimale B2B-beleving voor je B2B klant - Siebe van Ineveld
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15B2B e-Commerce: De optimale B2B-beleving voor je B2B klant - Siebe van Ineveld
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00B2B e-Commerce: De optimale B2B-beleving voor je B2B klant - Siebe van Ineveld
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45B2B e-Commerce: De optimale B2B-beleving voor je B2B klant - Siebe van Ineveld
20
10:00 - 10:30
10:00 - 10:3030% meer omzet met snelle bezorging - Steven Blankestijn
10:45 - 11:15
10:45 - 11:1530% meer omzet met snelle bezorging - Steven Blankestijn
11:30 - 12:00
11:30 - 12:0030% meer omzet met snelle bezorging - Steven Blankestijn
12:15 - 12:45
12:15 - 12:4530% meer omzet met snelle bezorging - Steven Blankestijn
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je? - Rik van den Wijngaard
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je? - Rik van den Wijngaard
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je? - Johan Smits
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je? - Johan Smits
21
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience - Peter Zwyssig
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience - Peter Zwyssig
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience - Peter Zwyssig
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45How to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience - Peter Zwyssig
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this? - Mariëlle De Silva De Freitas
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this? - Mariëlle De Silva De Freitas
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this? - Mariëlle De Silva De Freitas
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45What is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this? - Mariëlle De Silva De Freitas
22
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Harder groeien met (B2B) inbound marketing - Martijn Zoetebier
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Harder groeien met (B2B) inbound marketing - Martijn Zoetebier
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Harder groeien met (B2B) inbound marketing - Martijn Zoetebier
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Harder groeien met (B2B) inbound marketing - Martijn Zoetebier
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Unified commerce met Adyen - Derk Busser
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Unified commerce met Adyen - Derk Busser
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Unified commerce met Adyen - Derk Busser
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Unified commerce met Adyen - Derk Busser
23
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De kracht van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De kracht van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00De kracht van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45De kracht van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Neem een kijkje in ‘t brein - Tim Zuidgeest
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Neem een kijkje in ‘t brein - Tim Zuidgeest
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De 5 nieuwste neuro-inzichten - Tim Zuidgeest
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De 5 nieuwste neuro-inzichten - Tim Zuidgeest
24
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen - Kirsten Jassies
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen - Kirsten Jassies
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen - Kirsten Jassies
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Zo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen - Kirsten Jassies
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen - Natascha Klootsema
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen - Natascha Klootsema
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen - Natascha Klootsema
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Trendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen - Natascha Klootsema
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie - Tessa Hulzenbosch
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie - Tessa Hulzenbosch
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie - Tessa Hulzenbosch
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45De waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie - Tessa Hulzenbosch
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop. - Marco Coninx
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop. - Marco Coninx
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop. - Marco Coninx
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop. - Marco Coninx
26
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30The battle of the marketplaces - Michiel Hendriksen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15The battle of the marketplaces - Michiel Hendriksen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00The battle of the marketplaces - Michiel Hendriksen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Media optimalisatie - Sven Meijer
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Media optimalisatie - Sven Meijer
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15The battle of the marketplaces - Lodi
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00The battle of the marketplaces - Lodi
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45The battle of the marketplaces - Lodi
27
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Wat wil een consument, een beleving of enkel een belevering? - Hylko van Otterloo
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15In e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen? - Frank Kindt
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels? - Roland Slegers
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Brainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!? - Jan Pronk
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Wat wil een consument, een beleving of enkel een belevering? - Hylko van Otterloo
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15In e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen? - Frank Kindt
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Hoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels? - Roland Slegers
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Brainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!? - Jan Pronk