E-Commerce Live

Programma

Zalen
Stage 1
Stage 2 Fulfillment & Logistics
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:40
10:40Bringing Online and Offline TogetherZalandoJacintha de Graaf
11:20
11:20Aan de slag met personalisatieBluebird DayWim La Haye
12:00
12:00Amazon: a sneak peak in the future of eCommerce from overseas marketsWunderman Thompson CommerceEric Heller
12:40
12:40Tweedehands, eerste keusThe Next ClosetLieke Pijpers
13:20
13:20Beter eten, lekker geregeld. Stormachtige online groei in duurzame versproductenCrispTom Peeters
14:00
14:00Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbel je je conversie!ISM eCompanyJurjen Jongejan
14:40
14:40The Evolution of Persuasion in CommerceVaimoStephen Hill
15:20
15:20Transformatie van winkel naar platformbol.comHuub Vermeulen
Stage 2 Fulfillment & Logistics
10:00
10:00Dropshipment als ‘Growth Engine’ voor je (internationale) ambitiesVidaXLKijo Oudshoorn
10:00
10:00E-fulfilment: hoe duurzaam zijn we bezig?Hogeschool van AmsterdamDr. Walther Ploos van Amstel
10:40
10:40De invloed van transport op de verkoop van meubels en andere grote goederen via marktplaatsenBrengerDerk van der Have
12:00
12:00Groeien in omzet! Wel de lusten niet de lastenPostNL FulfilmentRonald Metselaar
12:40
12:40Order picking met robotsFizyrHerbert ten Haave
14:00
14:00E-commerce verduurzamen. Hoe dan?bol.comWouter Barkman
16:00
16:00Home run: the future of in-home deliverybpostPatrick Leysen
Stage 3
10:00
10:00Shoppable Video: the next phase of e-commerceEx Machina GroupBranco Scherer
10:40
10:40Growth Hacking – Power SessionGrowth TribeDavid Arnoux
12:00
12:00Hoe verleg je klantenservice focus van after-service naar pre-sales?Lucardi i.s.m. ROBINElles van Leeuwen
12:40
12:40Van Loyaliteitsprogramma naar Customer Engagement PlatformINGWouter van Horssen
14:40
14:40Scaling for Growth: Getting business expansion rightIngenico ePaymentsRay Bak
15:20
15:20Conditional Payments: wel de lusten niet de lastenGo CredibleTeun Lammers
Stage 4
10:00
10:00De online strategie van een uitdager in de marktCharlie TempleLeon Planken
10:40
10:40Luxury goes digitalZoom.IndustriesBernd Damme
11:20
11:20Drukkerij Eshuis: Zo realiseer je een digitale transformatie binnen een traditionele B2B-brancheRedkiwiJasper Verbunt
13:20
13:20E10 debat leiderFlindersGeert-Jan Smits
14:00
14:00Amazon: Threat or Opportunity? How to win on AmazonWunderman Thompson CommerceHelmut Rieder
14:40
14:40Digital strategy en replatforming komen samen bij Brabantia in 2019Brabantia i.s.m. Bluebird DayStefan Kersten
15:20
15:20Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
16:00
16:00The future of e-commerceMagentoRay Bogman
16:40
16:40Personalisatie in online shoppenLaDressSimone van Trojen
Stage 5
10:00
10:00Omnichannel: heaven or hell?VaimoRuben Evens
10:40
10:40Google Ads-automatisering: zo pak je het aan!ISM eCompanyRalph van Woensel
11:20
11:20The hyper engaged customer: Probabilistische en deterministische dataEmattersJeroen de Graaf
12:00
12:00De klant centraal: Ken je klant door retouren en klantloyaliteitObelinkWil Salden
12:40
12:40Hoe Voordeeluitjes.nl top-of-mind blijft door relevante en event-gedreven e-mailsVoordeeluitjes.nl i.s.m. CopernicaBastian Pol
13:20
13:20Maak een keuze! Ga je voor commodity of toegevoegde waarde?Mepal i.s.m. De Nieuwe ZaakJeroen de Bos
14:00
14:00De wijsheid komt uit het oosten: mijn digitale lessen uit AziëRIFFLudo Raedts
14:40
14:40Automatische klantsegmentatie: DMP-cases voor personalisatie van Advertising, Website & E-mailSqueezelyTim Hoefnagel
16:40
16:40De rol van het Data Management Platform bij gepersonaliseerde DM en e-mailShopping Minds i.s.m. CopernicaLeonard Blommendaal
Stage 6
10:00
10:0031,2% conversiestijging bij Dekbed-discounter.nl door een gepersonaliseerde customer journeyYellowgrapeRik van den Wijngaard
10:40
10:40Jouw webshop is veilig, toch? De veilige webshop checklistMageHost.proJeroen Vermeulen
12:00
12:00Measuring Marketing Impact: zo loopt u voorop in 2019AdRollBram de Jonge
12:40
12:40Databased customer experience – the friend in your phoneSwapfiets i.s.m. ZendeskPeter Voor de Wind
13:20
13:20100% conversiestijging met headless e-commercegraciousKoen Hendriks
Stage 7
10:00
10:00Vergeet Google Ads. Vergeet Facebook. De hoogste ROI haal je met e-mail marketing.MailCampaignsWouter Steenkist
10:40
10:40Digital commerce in 2025 door de ogen van de consumentAdwise – Your Digital BrainSteven Keuper
12:00
12:00Welk DMP is voor mij het juiste en hoe begin ik?Traffic BuildersFelipe Wesbonk
12:40
12:40How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverJoey Moore
13:20
13:20Haal meer uit je merk met branding en design in e-commerceFabriquePieter Jongerius
14:40
14:40Retail as a service: Hoe Flinders zich als specialist onderscheidtFlinders i.s.m. TrustpilotOscar Diele
ROUNDTABLES
1
5
6
8
12
14
17
20
ROUNDTABLES
21
22
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:40
10:40Leer verleiden in B2B ecommerce. Swipe Right!RedkiwiJasper Verbunt
11:20
11:20B2B commerce met Magento2RedkiwiBas van Poppel
12:15
12:15De rol van merken in de verdergaande marktplaatsontwikkelingenRedkiwiJasper Verbunt
13:00
13:00De rol van merken in de verdergaande marktplaatsontwikkelingenRedkiwiJasper Verbunt
13:40
13:40Leer verleiden in B2B ecommerce. Swipe Right!RedkiwiJasper Verbunt
14:20
14:20Best Actie Campagnes. Effectiever dan korting!RedkiwiJasper Verbunt
14:55
14:55Best Actie Campagnes. Effectiever dan korting!RedkiwiJasper Verbunt
15:30
15:30B2B commerce met Magento2RedkiwiBas van Poppel
5
10:40
10:40De toekomst van retail: winkelen met je stem?bol.comVera Rensink
11:20
11:20De toekomst van retail: winkelen met je stem?bol.comVera Rensink
12:15
12:15Conversieoptimalisatie door personalisatie en aanbevelingenbol.comBarrie Kersbergen
13:00
13:00Conversieoptimalisatie door personalisatie en aanbevelingenbol.comBarrie Kersbergen
13:40
13:40Toekomstbestendige prijsstrategieënbol.comLars Sanders
14:20
14:20Toekomstbestendige prijsstrategieënbol.comLars Sanders
6
11:20
11:20Productvideo’s: wat zijn de do’s en don’ts?RIFFTijmen Duijzer
12:15
12:15Machine learning versus de mensRIFFKoen Bakkenes
13:00
13:00Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
13:40
13:40Productvideo’s: wat zijn de do’s en don’ts?RIFFTijmen Duijzer
14:55
14:55Machine learning versus de mensRIFFKoen Bakkenes
15:30
15:30Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
8
10:40
10:40Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsMenno Lohuis
11:20
11:20Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsMenno Lohuis
12:15
12:15Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
13:00
13:00Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
13:40
13:40Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
14:20
14:20Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
14:55
14:55Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
15:30
15:30Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
12
10:40
10:40Een nieuwe webshop: live in 10 dagenMediaCTRieks Visser
11:20
11:20Een nieuwe webshop: live in 10 dagenMediaCTRieks Visser
12:15
12:15Orde in de chaos: Verhoog je conversie met slimme productinformatieMediaCTJelle Kingma
13:00
13:00Orde in de chaos: Verhoog je conversie met slimme productinformatieMediaCTJelle Kingma
13:40
13:40De klant centraal: Ken je klant door retouren en klantloyaliteitMediaCTTjitte Folkertsma
14:20
14:20De klant centraal: Ken je klant door retouren en klantloyaliteitMediaCTTjitte Folkertsma
14:55
14:55Untangle your connections: optimaliseer je IT-landschap met een data-integratieplatformMediaCTNiels van der Linden
15:30
15:30Untangle your connections: optimaliseer je IT-landschap met een data-integratieplatformMediaCTNiels van der Linden
14
10:40
10:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
11:20
11:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:15
12:15Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:00
13:00Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:40
13:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:20
14:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:55
14:55Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
15:30
15:30Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
17
10:40
10:40Digitale transformatie in 6 stappenDe Nieuwe ZaakJurriën Kerstholt
11:20
11:20Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
12:15
12:15Digitale transformatie in 6 stappenDe Nieuwe ZaakJurriën Kerstholt
13:00
13:00Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
20
10:40
10:40DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
11:20
11:20DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
12:15
12:15DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:00
13:00DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:40
13:40100% organische groei voor HG door focus op Search IntentAdwise – Your Digital BrainMarijn ten Bulte
14:20
14:20100% organische groei voor HG door focus op Search IntentAdwise – Your Digital BrainMarijn ten Bulte
14:55
14:55Amazon: onmisbaar in jouw e-commerce strategieAdwise – Your Digital BrainJurre Oosterwechel
15:30
15:30Amazon: onmisbaar in jouw e-commerce strategieAdwise – Your Digital BrainJurre Oosterwechel
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
21
10:40
10:40How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
11:20
11:20How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
12:15
12:15Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
13:00
13:00Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
22
10:40
10:40Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
12:15
12:15Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:00
13:00Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:40
13:40How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverJoey Moore
14:20
14:20How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverJoey Moore
14:55
14:55How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverJoey Moore
15:30
15:30How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverJoey Moore