E-Commerce Live

Programma

Op ECL! hoor je alles over e-commerce strategy, cross border, digital marketing, conversion, fulfillment, tech en payment, zo uit eerste hand van bijzondere merken. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld. Een dag vol gave sessies, panels, discussies en roundtables.

Stel nu je persoonlijke programma samen. Bekijk hier het volledige programma in PDF versie.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
Workshops
Stage 5
Stage 6
Stage 7
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30BloomonReinoud HaalDe groei van Bloomon: de bloemenmarkt op zijn kop, met oude en nieuwe kanalen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10VidaXLKijo OudshoornExpansie door een effectieve cross border strategie
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50MarktplaatsAnnemarie BuitelaarRe-startup – Over vooruit kijken en nieuwe technologieën omarmen
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30JohnBeerens.comMichael BootHerhaalbestellingen stimuleren via chatbots – hoe pak je dit aan?
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Takeaway.comBrenno MisuracaVoice-commerce: a new way of doing business
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50HemaRaph SchröderMeer HEMA: de transitie naar omnichannel verkoop
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30ISM eCompanyJurjen JongejanDatagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: voor morgen en in de toekomst!
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10MarktplaatsDavid WarszawskiSuccesvol de Belgische grens over met Admarkt
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50TransaviaVincent ThammCustomer experience innovation
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Bluebird Day LabsSamet YilmazDe toekomst van e-commerce
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Uitreiking award Logistieke Webshop van het Jaar Verkiezing
Stage 2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30GfKIne Polak‘Trends in E-Commerce: history, present & a sneak peek towards the future’
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10ZIN TrendstudioNatascha KlootsemaTrendwatching: Blurred lines – de toekomst van shoppen
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50IntergammaLieke LuttmerDe transitie naar digitaal in Doe-Het-Zelf
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30KruitboschJolien MarsDe digitale fietsroute van Cortina & Kruitbosch
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10eve SleepKuba WieczorekBranding: Building a successful online sleep brand
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50MarktplaatsOlivier van DuijneCommerce10 Award
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Netprofiler Frans AppelsDe key drivers van snelle e-commerce groei
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10SitionMichel DoensNieuwe B2B webshops in 7 landen; Learning by doing
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50srprs.meRaymond KlompsmaCustomer loyalty: wat als je reizigers als vrienden beschouwd?
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Goossens Wonen & Slapen Erwin RomboutsWoonwinkel Goossens: De transformatie van een offline winkel naar omnichannel organisatie
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10AboutYouTarek MullerEcommerce strategy of About You
Stage 3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30uBUTLERLaurens de Preud’hommeChatbots: Conversational commerce in zijn puurste vorm
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Growth TribeDavid ArnouxGrowth Hacking
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandMensen, Chatbots & AI: de kritieke touchpoints van de klantervaring
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Retail Rocket Netherlands B.V.Manon van den EndenData Driven Customer Experience
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10StockonStephan BosmanDe logistieke uitdaging van de eerste D2C boodschappenservice
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Body&FitRemco NollenLive chat voor een hogere conversie
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30AdRollBram de JongeKlanten wegjagen met retargeting
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10MultiSafepayMichiel van WerkhovenDe nieuwe mogelijkheden van het achteraf betalen
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50ABN AmroHardy SchuerhoffTikkie, het betalen van morgen
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Kieskeurig.nlKevin van Oosteren10 black friday tips voor meer omzet
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10LeappRogier van CampEen enorme sprong in retail van consumenten elektronica
Stage 4 - Fulfillment & Logistics
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30EvofenedexMarco VerkooijenE-commerce of niet: logistiek is toch gewoon logistiek?
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Penske LogisticsRob ClarijsInnovatie bij Penske Logistics
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Manhattan AssociatesPieter Van den BroeckeDon’t give your customers great experiences, give them their experiences
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30DHL ParcelMartijn KleijSuccesvol de Belgische markt betreden?
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10FizyrHerbert ten HaaveOrderpicking met robots
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50FlindersOscar DielePresentatie van de finalisten van de verkiezing: Logistieke webshop van het jaar 2018
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30PostNL FulfilmentRonald MetselaarLogistiek is de marketing van de toekomst
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10PicqerCasper BakkerZo run je een e-commerce magazijn
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50DeliveryMatchRoland SlegersHoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels?
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50DeliveryMatchRoland SlegersHoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de Logistiek van Webwinkels?
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Active Ants e-commere logistiekJeroen DekkerDe toekomst van E-fulfilment – wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straks
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Verover EuropaMarco ConinxSuccesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop
Workshops
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Dynalogic BVJohn RuijschDynalogic: meer dan bezorgen
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Penske LogisticsRob ClarijsInnovatie bij Penske Logistics
Stage 5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30ISM eCompanySander BerlinskiKanaalconflicten en kannibalisme: zo reken je er voorgoed mee af!
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Ematters BVWouter TheijsmeijerOpel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’s.
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50MediaCTTjitte FolkertsmaAchter de schermen bij het omnichannel succes van Amac
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30e-Luscious B2C via CopernicaJacco OosterhofWeg met keuzestress! Personaliseren doe je zo
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Ingenico ePaymentsKen GutscovenSimplify your business with Omni-Channel payments
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Guapa E-commerceMathijs Kok5 trends die impact gaan hebben op je e-commerce activiteiten
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30MagentoRay BogmanWeten dat het goed zit: Zo zet beste winkelketen van Nederland omnichannel in
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Sooqr SearchLucas FreriksSearch, find, smile & buy: site search for fashion
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50VaimoPJ UtsiThe Vaimo Playbook: Content & Commerce
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30AdyenWillem van DrielMobile payments and beyond
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10904Labs SearchWouter WeerkampZoekmachines die leren van jouw bezoekers
Stage 6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30VaimoHenrik Feld-JakobsenWhat makes companies highly successful in digital commerce, and what makes them fail?
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Adwise – Your Digital BrainSteven KeuperInnovatieve oplossingen die elke omnichannelspeler zou moeten implementeren
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50FingerspitzengefühlRuurd van der WeideTrends & ontwikkelingen in Duitsland
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30TextMasterSara BijvoetBest practices uit de succesvolle crossborder-strategie van YourSurprise
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10DexportAndreas GieseNext level amazon en online marketing in Duitsland
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Accenture InteractiveSudev NathEnabling success in global Ecommerce rollouts
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30ProductsupVolker SchmidtOwning, Accessing, Surviving – A Data Driven Outlook on the Future
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10DatatricsJelmer PeppingZolemba: iedere klant een gepersonaliseerde customer journey met Datatrics
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50FingerspitzengefühlRadboud LangenhorstHoe bereik ik de Duitse consument?
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30ZeoMariska van de Wiel – van den BergLa Ligna: omzetgroei van 87% door full customer journey aanpak.
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Trunkrs Same day deliveryJan WijnWaarom heb ik Same day delivery nodig?
Stage 7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30SecridPaul van DiepenSecrid: B2B e-commerce vanuit je broekzak
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10DeptBart ManuelNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50AdyenDerk BusserUnified Commerce met Adyen
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45ROBINHQ.NLMichiel GaasterlandInteractieve test: klaar om de concurrentie te verslaan met service?
2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30MagentoMarc WiselerWhat’s next for Order Management?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15MediaCTMartijn RiemersmaHaal alles uit je data: de kansen van Business Intelligence
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00MagentoGareth DuignanMarket driven success – B2B commerce in 2018
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45MediaCTTjitte FolkertsmaAchter de schermen bij het omnichannel succes van Amac
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30MagentoMarc WiselerWhat’s next for Order Management?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15MediaCTMartijn RiemersmaHaal alles uit je data: de kansen van Business Intelligence
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00MagentoGareth DuignanMarket driven success – B2B commerce in 2018
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45MediaCTTjitte FolkertsmaAchter de schermen bij het omnichannel succes van Amac
3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30VaimoPJ UtsiDriving success in digital commerce
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15VaimoPJ UtsiDriving success in digital commerce
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00VaimoPJ UtsiDriving success in digital commerce
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45VaimoPJ UtsiDriving success in digital commerce
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30VaimoHenrik Feld-JakobsenDriving success in digital commerce
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15VaimoHenrik Feld-JakobsenDriving success in digital commerce
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00VaimoHenrik Feld-JakobsenDriving success in digital commerce
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45VaimoHenrik Feld-JakobsenDriving success in digital commerce
4
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De Nieuwe ZaakNiek Klein GunnewiekData management platform: hype of kans?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De Nieuwe ZaakNiek Klein GunnewiekData management platform: hype of kans?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00De Nieuwe ZaakNiek Klein GunnewiekData management platform: hype of kans?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45De Nieuwe ZaakNiek Klein GunnewiekData management platform: hype of kans?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De Nieuwe ZaakJocelyn van PerloDigitaal transformeren: een hele organisatieverandering
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De Nieuwe ZaakJocelyn van PerloDigitaal transformeren: een hele organisatieverandering
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De Nieuwe ZaakJocelyn van PerloDigitaal transformeren: een hele organisatieverandering.
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De Nieuwe ZaakJocelyn van PerloDigitaal transformeren: een hele organisatieverandering.
5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Ingenico ePaymentsGuisthinio RirihenaGebruik payment bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldGebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldGebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Ingenico ePaymentsRemco von LindheimGebruik payments bots en jouw mobiele devices als nieuwe verkoopkanalen
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldOmnichannel en Ingenico One
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldOmnichannel en Ingenico One
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldOmnichannel & Ingenico One
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Ingenico ePaymentsEugene StriekwoldOmnichannel en Ingenico One
6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30DatatricsMargit DuijkerCRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15DatatricsMargit DuijkerCRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00DatatricsMargit DuijkerCRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45DatatricsMargit DuijkerCRO met behulp van personalisatie vanuit een Customer Journey gedachte
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Retail RocketJan Willem BruinsVooruit met realtime personalisatie!
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Retail RocketTruong LyVooruit met realtime personalisatie!
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Retail RocketJan Willem BruinsVooruit met realtime personalisatie!
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Retail RocketJan Willem BruinsVooruit met realtime personalisatie!
7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Bluebird Day LabsSjoerd van OostenHoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Bluebird Day LabsSjoerd van OostenHoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Bluebird Day LabsSjoerd van OostenHoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Bluebird Day LabsSjoerd van OostenHoe dragen chatbots bij aan jouw e-commerce succes?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Bluebird Day Ezra BotterProgressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Bluebird Day Ezra BotterProgressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Bluebird Day Ezra BotterProgressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Bluebird Day Ezra BotterProgressive Web Apps – wanneer een slimme keuze?
8
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Bluebird DayMaartje SpoorenE-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Bluebird DayMaartje SpoorenE-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Bluebird DayMaartje SpoorenE-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Bluebird DayMaartje SpoorenE-commerce uitdagingen voor franchiseorganisaties
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Fingerspitz Online MarketingRamez KhaderAdWords & e-commerce trends in 2018
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Fingerspitz Online MarketingRamez KhaderAdWords & e-commerce trends in 2018
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Fingerspitz Online MarketingRamez KhaderAdWords & e-commerce trends in 2018
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Fingerspitz Online MarketingRamez KhaderAdWords & e-commerce trends in 2018
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30ZeoTimo FleerBranding als onderdeel van een performance strategie
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15ZeoTimo FleerBranding als onderdeel van een performance strategie
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00ZeoTimo FleerBranding als onderdeel van een performance strategie
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45ZeoTimo FleerBranding als onderdeel van een performance strategie
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30DEA.AmsterdamWouter van der HuchtE-mail Marketing Speed Course
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15DEA.AmsterdamWouter van der HuchtE-mail Marketing Speed Course
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00DEA.AmsterdamWouter van der HuchtE-mail Marketing Speed Course
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45DEA.AmsterdamWouter van der HuchtE-mail Marketing Speed Course
10
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45AdRollBram de JongeJaagt u uw klanten weg met retargeting?
11
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30PostNL FulfilmentRonald MetselaarLogistiek is de marketing van de toekomst
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15PostNL FulfilmentRonald MetselaarLogistiek is de marketing van de toekomst
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00PostNL FulfilmentRonald MetselaarLogistiek is de marketing van de toekomst
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45PostNL FulfilmentRonald MetselaarLogistiek is de marketing van de toekomst
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Manhattan AssociatesPieter Van den BroeckeDon’t give your customers great experiences, give them their experiences
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Manhattan AssociatesPieter Van den BroeckeDon’t give your customers great experiences, give them their experiences
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Manhattan AssociatesPieter Van den BroeckeDon’t give your customers great experiences, give them their experiences
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Manhattan AssociatesPieter Van den BroeckeDon’t give your customers great experiences, give them their experiences
12
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30bpostDennis RaadscheldersSuccesvol de Belgische markt betreden?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15bpostDennis RaadscheldersSuccesvol de Belgische markt betreden?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00DHL ParcelPeter van KeulenSuccesvol de Belgische markt betreden?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45bpostDennis RaadscheldersSuccesvol de Belgische markt betreden?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30bpostDennis RaadscheldersSuccesvol de Belgische markt betreden?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15DHL ParcelPeter van KeulenSuccesvol de Belgische markt betreden?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00DHL ParcelPeter van KeulenSuccesvol de Belgische markt betreden?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45bpostDennis RaadscheldersSuccesvol de Belgische markt betreden?
13
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Sooqr SearchLucas FreriksHoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Sooqr SearchLucas FreriksHoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Sooqr SearchLucas FreriksHoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Sooqr SearchLucas FreriksHoe boost ik mijn conversie met (mobile) site search?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Adwise – Your Digital BrainTom de HaasWaarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie 
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Adwise – Your Digital BrainTom de HaasWaarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie 
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Adwise – Your Digital BrainTom de HaasWaarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie 
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Adwise – Your Digital BrainTom de HaasWaarom user testing niet mag ontbreken in je digitale strategie 
14
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Guapa E-commerceMathijs KokWhat’s your next step?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Guapa E-commerceMathijs KokWhat’s your next step?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Guapa E-commerceMathijs KokWhat’s your next step?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Guapa E-commerceMathijs KokWhat’s your next step?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30DexportSander van der MeulenNext level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15DexportSander van der MeulenNext level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00DexportSander van der MeulenNext level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45DexportSander van der MeulenNext level merkopbouw, Amazon en marketing in Duitsland
15
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45ConnectingTheDotsMax Schreveliuse-Commerce strategy product informatie management als kern van e-Commerce
16
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Fond of BagsTill HessNew generation e-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. Based on spyker
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Fond of BagsTill HessNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00DeptBart ManuelNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45DeptBart ManuelNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Fond of BagsTill HessNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Fond of BagsTill HessNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00DeptBart ManuelNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Fond of BagsTill HessNew Generation E-Commerce – How to keep up with Google, Amazon & Co. based on Spryker
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30904Labs SearchWouter WeerkampLaat je zoekmachine leren van je bezoekers
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15904Labs SearchWouter WeerkampLaat je zoekmachine leren van je bezoekers
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00904Labs SearchWouter WeerkampLaat je zoekmachine leren van je bezoekers
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45904Labs SearchWouter WeerkampLaat je zoekmachine leren van je bezoekers
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De Nieuwe ZaakDavid WijlandPerformance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op orde
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De Nieuwe ZaakDavid WijlandPerformance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op orde
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De Nieuwe ZaakDavid WijlandPerformance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op orde
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De Nieuwe ZaakDavid WijlandPerformance is uit, branding is in! Online retailers hebben hun branding KPI’s niet op orde
18
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Netprofiler Frans AppelsWorkshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Netprofiler Frans AppelsWorkshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Netprofiler Frans AppelsWorkshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De Nieuwe ZaakBart de VriesHet pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De Nieuwe ZaakBart de VriesHet pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De Nieuwe ZaakBart de VriesHet pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De Nieuwe ZaakBart de VriesHet pakketselectie labyrint: hoe maak je de juiste keuze?
19
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30H1 Michel WillemsBest practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15H1 Michel WillemsBest practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00H1 Michel WillemsBest practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45H1 Michel WillemsBest practices: Zo verdubbelden anderen hun B2B e-commerce omzet!
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30CloudSuiteSiebe van IneveldB2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klant
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15CloudSuiteSiebe van IneveldB2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klant
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00CloudSuiteSiebe van IneveldB2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klant
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45CloudSuiteSiebe van IneveldB2B e-Commerce: De optimale B2C-beleving voor je B2B klant
20
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Trunkrs Same day deliverySteven Blankestijn30% meer omzet met snelle bezorging
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Trunkrs Same day deliverySteven Blankestijn30% meer omzet met snelle bezorging
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Trunkrs Same day deliverySteven Blankestijn30% meer omzet met snelle bezorging
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Trunkrs Same day deliverySteven Blankestijn30% meer omzet met snelle bezorging
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Yellowgrape via CopernicaRik van den WijngaardHyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Yellowgrape via CopernicaRik van den WijngaardHyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Yellowgrape via CopernicaJohan SmitsHyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Yellowgrape via CopernicaJohan SmitsHyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?
21
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30foryouandyourcustomersPeter ZwyssigHow to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15foryouandyourcustomersPeter ZwyssigHow to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00foryouandyourcustomersPeter ZwyssigHow to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45foryouandyourcustomersPeter ZwyssigHow to accelerate your transformation through a consistent and practical method – from Data to Customer experience
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De FreitasWhat is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De FreitasWhat is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De FreitasWhat is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45foryouandyourcustomersMariëlle De Silva De FreitasWhat is a high performing Re-platforming procedure? And what can you gain from this?
22
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30BoomingMartijn ZoetebierHarder groeien met (B2B) inbound marketing
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15BoomingMartijn ZoetebierHarder groeien met (B2B) inbound marketing
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00BoomingMartijn ZoetebierHarder groeien met (B2B) inbound marketing
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45BoomingMartijn ZoetebierHarder groeien met (B2B) inbound marketing
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30AdyenDerk BusserUnified commerce met Adyen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15AdyenDerk BusserUnified commerce met Adyen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00AdyenDerk BusserUnified commerce met Adyen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45AdyenDerk BusserUnified commerce met Adyen
23
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Onlinebeinvloeden.nlMartin van KranenburgDe kracht van het online beïnvloeden
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Onlinebeinvloeden.nlMartin van KranenburgDe kracht van het online beïnvloeden
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Onlinebeinvloeden.nlMartin van KranenburgDe kracht van het online beïnvloeden
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Onlinebeinvloeden.nlMartin van KranenburgDe kracht van het online beïnvloeden
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30ST&T ResearchTim ZuidgeestNeem een kijkje in ‘t brein
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15ST&T ResearchTim ZuidgeestNeem een kijkje in ‘t brein
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00ST&T ResearchTim ZuidgeestDe 5 nieuwste neuro-inzichten
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45ST&T ResearchTim ZuidgeestDe 5 nieuwste neuro-inzichten
24
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30JustKKirsten JassiesZo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15JustKKirsten JassiesZo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00JustKKirsten JassiesZo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45JustKKirsten JassiesZo zet je Instagram en Pinterest in om te verkopen
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30ZIN TrendstudioNatascha KlootsemaTrendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15ZIN TrendstudioNatascha KlootsemaTrendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00ZIN TrendstudioNatascha KlootsemaTrendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45ZIN TrendstudioNatascha KlootsemaTrendwatching: Blurred lined – de toekomst van het shoppen
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30GfKTessa HulzenboschDe waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15GfKTessa HulzenboschDe waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00GfKTessa HulzenboschDe waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45GfKTessa HulzenboschDe waarde van je merk in de wereld van de nieuwe voice technologie
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Verover EuropaMarco ConinxSuccesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Verover EuropaMarco ConinxSuccesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Verover EuropaMarco ConinxSuccesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Verover EuropaMarco ConinxSuccesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop.
26
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30NewpeopleMichiel HendriksenThe battle of the marketplaces
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15NewpeopleMichiel HendriksenThe battle of the marketplaces
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00NewpeopleMichiel HendriksenThe battle of the marketplaces
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Objective PartnersSven MeijerMedia optimalisatie
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Objective PartnersSven MeijerMedia optimalisatie
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15NewpeopleLodiThe battle of the marketplaces
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00NewpeopleLodiThe battle of the marketplaces
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45NewpeopleLodiThe battle of the marketplaces
27
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Dynalogic BV Hylko van OtterlooWat wil een consument, een beleving of enkel een belevering?
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Aventeon BVFrank KindtIn e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen?
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00DeliveryMatchRoland SlegersHoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels?
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Clear Focus GroupJan PronkBrainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!?
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Dynalogic BV Hylko van OtterlooWat wil een consument, een beleving of enkel een belevering?
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Aventeon BVFrank KindtIn e-Commerce moet de logistieke dienstverlener een alleskunner zijn, maar er zijn toch wel grenzen?
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00DeliveryMatchRoland SlegersHoe kun je omzet vergroten en kosten besparen met de logistiek van webwinkels?
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Clear Focus GroupJan PronkBrainstorm: van bestelling tot levering – wat is jouw grootste ergernis – en hoe lossen we dat op!?