E-Commerce Live

Programma

Zalen
English
Stage 1
Stage 2 Fulfillment & Logistics
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
English
10:40
10:40Growth Hacking – The next levelGrowth TribeJean Bonnenfant
12:40
12:40How Irelands biggest bookseller went from zero to omnichannel successEpiserverChris Purcell
Stage 1
10:00
10:00#LIFEOFABALRBalrJuul Manders
10:40
10:40Becoming the starting point for fashionZalandoJacintha de Graaf
11:20
11:20Aan de slag met personalisatieBluebird DayWim La Haye
12:00
12:00Amazon: a sneak peak in the future of eCommerce from overseas marketsWunderman Thompson CommerceEric Heller
12:40
12:40Tweedehands, eerste keus: van e-commerce naar re-commerceThe Next ClosetLieke Pijpers
13:20
13:20Beter eten, lekker geregeld. Stormachtige online groei in duurzame versproductenCrispTom Peeters
14:00
14:00Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbel je je conversie!ISM eCompanyJurjen Jongejan
14:40
14:40Hoe optimaliseer ik mijn website voor verschillende landen en culturen?VaimoGuido Jansen
15:20
15:20Transformatie van winkel naar platformbol.comHuub Vermeulen
16:00
16:00How (not) to fuck up your Commerce ProjectSpryker SystemsBoris Lokschin
16:40
16:40De online strategie van een uitdager in de marktCharlie TempleLeon Planken
Stage 2 Fulfillment & Logistics
10:00
10:00E-fulfillment: hoe duurzaam zijn we bezig?Hogeschool van AmsterdamDr. Walther Ploos van Amstel
10:40
10:40AI in fulfilmentFizyrHerbert ten Have
11:20
11:20Conquering Connected Commerce – Hoe u een echte omnichannelervaring levertManhattan AssociatesPieter Van den Broecke
12:00
12:00Groeien in omzet! Wel de lusten niet de lastenPostNLMichiel Kalis
12:40
12:40De invloed van transport op de verkoop van meubels en andere grote goederen via marktplaatsenBrengerDerk van der Have
13:20
13:20Dropshipment als ‘Growth Engine’ voor je (internationale) ambitiesVidaXLKijo Oudshoorn
14:00
14:00E-commerce verduurzamen. Hoe dan?bol.comWouter Barkman
14:40
14:40Panel: verduurzaming en service in het bezorg trajectDHLMartijn Kleij
15:20
15:20Logistieke Webshop van het Jaar award uitreikingVoorzitter LWvhJ, Logistiek Adviseur & Interim ManagerEgbert Guis
16:00
16:00Home run: the future of in-home deliverybpostPatrick Leysen
16:40
16:40This is how we GreetzGreetzRonald van Hekezen
Stage 3
10:00
10:00Shoppable Video: the next phase of e-commerceEx Machina GroupBranco Scherer
10:40
10:40Growth Hacking – The next levelGrowth TribeJean Bonnenfant
11:20
11:20E-commerce tomorrow and how to stay close to your customerSpryker SystemsBoris Lokschin
12:00
12:00Hoe verleg je klantenservice focus van after-service naar pre-sales?Lucardi i.s.m. ROBINElles van Leeuwen
12:40
12:40Van loyaliteitsprogramma naar customer engagement platformINGWouter van Horssen
13:20
13:20Het nieuwe betalen is er (bijna)Thuiswinkel.orgJust Hasselaar
14:00
14:00De digitale toekomst van paymentsMastercardArjan Bol
14:40
14:40Secrets of peak sales success: 5 conversion tips to get you ahead in this year’s peak sales seasonIngenico ePaymentsJeroen Roggeveen
15:20
15:20The platform economy has arrived!GoCredibleTeun Lammers
16:00
16:00Betaalapp OK: payment & LoyaltyOKBart Hendriksz
Stage 4
10:00
10:00What’s next in shopping?GfKDanny van den Burg
10:40
10:40Luxury goes digitalSativusBernd Damme
11:20
11:20Drukkerij Eshuis: zo realiseer je een digitale transformatie binnen een traditionele B2B-brancheRedkiwiJasper Verbunt
12:00
12:00Marketplaces: kannibalisatie of winst?RIFFMaxime van Boekhold
12:40
12:40Panel marketplaces & multibrand retailers: waar liggen de kansen?FrankBenjamin Derksen
13:20
13:20E-commerce10 award uitreikingBloomonPatrick Hurenkamp
14:00
14:00Amazon: threat or opportunity? How to win on AmazonWunderman Thompson CommerceHelmut Rieder
14:40
14:40Digital strategy en replatforming komen samen bij Brabantia in 2019Brabantia i.s.m. Bluebird DayStefan Kersten
15:20
15:20Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
16:00
16:00The future of e-commerceMagentoRay Bogman
16:40
16:40Panel: Duurzaamheid in FashionLaDressSimone van Trojen
Stage 5
10:00
10:00Omnichannel: heaven or hell?VaimoRuben Evens
10:40
10:40Google Ads-automatisering: zo pak je het aan!ISM eCompanyRalph van Woensel
11:20
11:20The hyper engaged customer: probabilistische en deterministische dataEmattersJeroen de Graaf
12:00
12:00Succesvol B2B inzetten met een B2C webshop: de lessen van ElektrototaalmarktMediaCTTjitte Folkertsma
12:40
12:40Hoe Voordeeluitjes.nl top-of-mind blijft door relevante en event-gedreven e-mailsVoordeeluitjes.nl i.s.m. CopernicaBastian Pol
13:20
13:20Maak een keuze! Ga je voor commodity of toegevoegde waarde?Mepal i.s.m. De Nieuwe ZaakJeroen de Bos
14:00
14:00De wijsheid komt uit het oosten: mijn digitale lessen uit AziëRIFFTobias Walraven
14:40
14:40Automatische klantsegmentatie: DMP-cases voor personalisatie van advertising, website & e-mailSqueezelyTim Hoefnagel
15:20
15:20Slim online groeien door datagedreven campagnes en conversieoptimalisatieNetprofiler | ClickValueFrans Appels
16:00
16:00The bol.com data candy store: How we optimize our platform with our own experimentation toolbol.com i.s.m. XebiaPim Nauts
16:40
16:40Kees Smit Tuinmeubelen & Datatrics: een conversieverhoging van 32% door het toepassen van customer journey personalisatieDatatricsJelmer Pepping
Stage 6
10:00
10:0031,2% conversiestijging bij Dekbed-discounter.nl door een gepersonaliseerde customer journeyYellowgrapeRik van den Wijngaard
10:40
10:40Jouw webshop is veilig, toch? De veilige webshop checklistMageHost.proJeroen Vermeulen
11:20
11:20Let the communication go digital! How API building blocks enable online engagement with clientsKPNRob Kurver
12:00
12:00Measuring Marketing Impact: zo loopt u voorop in 2019AdRollBram de Jonge
12:40
12:40Databased customer experience – the friend in your phoneSwapfiets i.s.m. ZendeskPeter Voor de Wind
13:20
13:20100% conversiestijging met headless e-commercegraciousKoen Hendriks
14:00
14:00AI chat; best practices of automated and localised chatBotXO i.s.m. ZendeskHenrik Fabrin
14:40
14:40‘IN IT TO WIN IT. Hoe haal je meer omzet uit je webshop?!’DutchdropsRobbert de Smit
15:20
15:20Spelen binnen een disruptieve marktLobbes.nlBerry de Snoo
16:00
16:00Case Study Landal GreenParks: How to double your bookings by using AILandal GreenParksMark Tijssen
16:40
16:40How to handle multi-everything: multi-store, multi-warehouse, multi-language, multi-currency on MagentoEltrinoSergey Lysak
Stage 7
10:00
10:00Vergeet Google Ads. Vergeet Facebook. De hoogste ROI haal je met e-mail marketing.MailCampaignsWouter Steenkist
10:40
10:40Digital commerce in 2025 door de ogen van de consumentAdwise – Your Digital BrainSteven Keuper
11:20
11:20De rol van het data management platform bij gepersonaliseerde DM en e-mailShopping Minds i.s.m. CopernicaLeonard Blommendaal
12:00
12:00Welk DMP is voor mij het juiste en hoe begin ik?Traffic BuildersFelipe Wesbonk
12:40
12:40How Irelands biggest bookseller went from zero to omnichannel successEpiserverChris Purcell
13:20
13:20Haal meer uit je merk met branding en design in e-commerceFabriquePieter Jongerius
14:00
14:00Tevreden klanten kiezen zelf!RevivaMichiel Wolters
14:40
14:40Retail as a service: Hoe Flinders zich als specialist onderscheidtFlinders i.s.m. TrustpilotOscar Diele
15:20
15:20Optimizing the post click experienceVWODeepak Lamba
16:00
16:00Optimizing the post click experienceVWODeepak Lamba
16:40
16:40Van community naar succesvol e-commerceplatformReshiftRemco de Graaf
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
Roundtable 19
Roundtable 20
Roundtable 21
Roundtable 22
Roundtable 23
Roundtable 24
ROUNDTABLES
Roundtable 25
Roundtable 26
Roundtable 27
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40Leer verleiden in B2B ecommerce. Swipe Right!RedkiwiJasper Verbunt
11:20
11:20B2B commerce met Magento2RedkiwiBas van Poppel
12:15
12:15De rol van merken in de verdergaande marktplaatsontwikkelingenRedkiwiJasper Verbunt
13:00
13:00De rol van merken in de verdergaande marktplaatsontwikkelingenRedkiwiJasper Verbunt
13:40
13:40Leer verleiden in B2B ecommerce. Swipe Right!RedkiwiJasper Verbunt
14:20
14:20Best Actie Campagnes. Effectiever dan korting!RedkiwiJasper Verbunt
14:55
14:55Best Actie Campagnes. Effectiever dan korting!RedkiwiJasper Verbunt
15:30
15:30B2B commerce met Magento2RedkiwiBas van Poppel
Roundtable 2
10:40
10:40Personalisatie on FireBluebird DayDesiree van der Horst
11:20
11:20Personalisatie on FireBluebird DayDesiree van der Horst
12:15
12:15Verhoog de koopbereidheid met conversational commerceBluebird DayMarco Lemmens
13:00
13:00Verhoog de koopbereidheid met conversational commerceBluebird DayMarco Lemmens
13:40
13:40Progressive Web Apps: Boost de gebruikerservaring voor meer engagementBluebird DayMario Ruis
14:20
14:20Progressive Web Apps: Boost de gebruikerservaring voor meer engagementBluebird DayMario Ruis
14:55
14:55De invloed van performance op conversieBluebird DayVictor Freriks
15:30
15:30De invloed van performance op conversieBluebird DayVictor Freriks
Roundtable 3
10:40
10:40E-commerce optimalisatie: wat is voor jou de volgende stap?VaimoGuido Jansen
11:20
11:20Hoe bouw ik een e-commerce optimalisatie team?VaimoGuido Jansen
12:15
12:15E-commerce optimalisatie: wat is voor jou de volgende stap?VaimoGuido Jansen
13:00
13:00Valkuilen van B2B going onlineVaimoRuben Evens
13:40
13:40Valkuilen van B2B going onlineVaimoRuben Evens
14:20
14:20Valkuilen van B2B going onlineVaimoRuben Evens
14:55
14:55Zet je eerste stappen van E-commerce naar AI-commerceVaimoMark Peijnenburg
14:55
14:55Zet je eerste stappen van E-commerce naar AI-commerceVaimoMark Peijnenburg
15:30
15:30Hoe bouw ik een e-commerce optimalisatie team?VaimoGuido Jansen
Roundtable 4
10:40
10:40Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
11:20
11:20Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
12:15
12:15Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
13:00
13:00Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
13:40
13:40Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
14:20
14:20Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
14:55
14:55Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
15:30
15:30Best practices in selecting a modern Commerce platformSpryker SystemsMichael Türk
Roundtable 5
10:40
10:40De toekomst van retail: winkelen met je stem?bol.comVera Rensink
11:20
11:20De toekomst van retail: winkelen met je stem?bol.comVera Rensink
12:15
12:15Conversieoptimalisatie door personalisatie en aanbevelingenbol.comBarrie Kersbergen
13:00
13:00Conversieoptimalisatie door personalisatie en aanbevelingenbol.comBarrie Kersbergen
13:40
13:40Toekomstbestendige prijsstrategieënbol.comLars Sanders
14:20
14:20Toekomstbestendige prijsstrategieënbol.comLars Sanders
14:55
14:55De impact van de platformeconomiebol.comEduard Hoogenboom
15:30
15:30De impact van de platformeconomiebol.comEduard Hoogenboom
Roundtable 6
10:40
10:40Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
11:20
11:20Productvideo’s: wat zijn de do’s en don’ts?RIFFTijmen Duijzer
12:15
12:15Machine learning versus de mensRIFFKoen Bakkenes
13:00
13:00Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
13:40
13:40Productvideo’s: wat zijn de do’s en don’ts?RIFFTijmen Duijzer
14:20
14:20Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
14:55
14:55Machine learning versus de mensRIFFKoen Bakkenes
15:30
15:30Social Commerce: hoe zet je Social (Engagement) in om je verkoop te stimuleren?RIFFAnne-Mieke Steensma
Roundtable 7
10:40
10:40Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
11:20
11:20Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
12:15
12:15Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
13:00
13:00Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
13:40
13:40Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
14:20
14:20Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
14:55
14:55Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
15:30
15:30Kans of bedreiging? Zijn Online Marketplaces dé toekomst?ZeoMariska van de Wiel-van den Berg
Roundtable 8
10:40
10:40Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsMenno Lohuis
11:20
11:20Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsMenno Lohuis
12:15
12:15Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
13:00
13:00Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
13:40
13:40Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
14:20
14:20Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
14:55
14:55Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
15:30
15:30Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?DatatricsKevin Geerdink
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
10:40
10:40E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
11:20
11:20E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
12:15
12:15E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
13:00
13:00E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
13:40
13:40E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
14:20
14:20E-commerce van de toekomstShopware AGEdwin van der Wens
14:55
14:55E-commerce goes B2BShopware AGEdwin van der Wens
15:30
15:30E-commerce goes B2BShopware AGEdwin van der Wens
Roundtable 10
10:40
10:40Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
11:20
11:20Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
12:15
12:15Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:00
13:00Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:40
13:40How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverChris Purcell
14:20
14:20How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverChris Purcell
14:55
14:55How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverChris Purcell
15:30
15:30How to overcome 3 big challenges faced by ecommerce customersEpiserverChris Purcell
Roundtable 11
10:40
10:40In-store, Online, Mobile or all three: Best practices on OmnichannelIngenicoEugene Striekwold
11:20
11:20In-store, Online, Mobile or all three: Best practices on OmnichannelIngenicoEugene Striekwold
12:15
12:15Smart strategies to grow your business across bordersIngenicoKim Luijendijk
13:00
13:00Smart strategies to grow your business across bordersIngenicoKim Luijendijk
13:40
13:40Smart strategies to boost your checkout conversionIngenicoBarry Romp
14:20
14:20Smart strategies to boost your checkout conversionIngenicoBarry Romp
14:55
14:55Smart strategies to boost your checkout conversionIngenicoBarry Romp
15:30
15:30Smart strategies to boost your checkout conversionIngenicoBarry Romp
Roundtable 12
10:40
10:40Een nieuwe webshop: live in 10 dagenMediaCTRieks Visser
11:20
11:20Een nieuwe webshop: live in 10 dagenMediaCTRieks Visser
12:15
12:15Orde in de chaos: Verhoog je conversie met slimme productinformatieMediaCTJelle Kingma
13:00
13:00Orde in de chaos: Verhoog je conversie met slimme productinformatieMediaCTJelle Kingma
13:40
13:40Succesvol B2B inzetten met een B2C webshop: De lessen van ElektrototaalmarktMediaCTTjitte Folkertsma
14:20
14:20Succesvol B2B inzetten met een B2C webshop: De lessen van ElektrototaalmarktMediaCTTjitte Folkertsma
14:55
14:55Untangle your connections: optimaliseer je IT-landschap met een data-integratieplatformMediaCTNiels van der Linden
15:30
15:30Untangle your connections: optimaliseer je IT-landschap met een data-integratieplatformMediaCTNiels van der Linden
Roundtable 13
10:40
10:40Hoe speel je met e-mail marketing in op de customer journey?MailCampaignsDenise Steenbergen
11:20
11:20Hoe speel je met e-mail marketing in op de customer journey?MailCampaignsDenise Steenbergen
12:15
12:15Hoe speel je met e-mail marketing in op de customer journey?MailCampaignsDenise Steenbergen
13:00
13:00Hoe speel je met e-mail marketing in op de customer journey?MailCampaignsDenise Steenbergen
13:40
13:40Slechte e-mail deliverability is je grootste kostenpostMailCampaignsTim van Hees
14:20
14:20Slechte e-mail deliverability is je grootste kostenpostMailCampaignsTim van Hees
14:55
14:55Slechte e-mail deliverability is je grootste kostenpostMailCampaignsTim van Hees
15:30
15:30Slechte e-mail deliverability is je grootste kostenpostMailCampaignsTim van Hees
Roundtable 14
10:40
10:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
11:20
11:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:15
12:15Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:00
13:00Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:40
13:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:20
14:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:55
14:55Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
15:30
15:30Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
Roundtable 15
10:40
10:40Jouw SEA-advertenties nu wèl future proofTraffic BuildersCherrelle Akerina
11:20
11:20Check je data: (Enhanced) E-commerceTraffic BuildersJessica Zijlmans
12:15
12:15Jouw SEA-advertenties nu wèl future proofTraffic BuildersCherrelle Akerina
13:00
13:00Check je data: (Enhanced) E-commerceTraffic BuildersJessica Zijlmans
13:40
13:40Jouw SEA-advertenties nu wèl future proofTraffic BuildersCherrelle Akerina
14:20
14:20Check je data: (Enhanced) E-commerceTraffic BuildersJessica Zijlmans
14:55
14:55Jouw SEA-advertenties nu wèl future proofTraffic BuildersCherrelle Akerina
15:30
15:30Check je data: (Enhanced) E-commerceTraffic BuildersJessica Zijlmans
Roundtable 16
10:40
10:40Converterend e-commerce design: Best practices versus trendsgraciousZoë Brugman
11:20
11:20AI & Machine Learning: “Love it” of “Hate it”graciousKevin Hoondert
12:15
12:15Hyperpersonalisatie; voordelen versus valkuilengraciousKoen van der Wal
13:00
13:00Converterend e-commerce design: Best practices versus trendsgraciousZoë Brugman
13:40
13:40AI & Machine Learning: “Love it” of “Hate it”graciousKevin Hoondert
14:20
14:20Headless e-commerce en PWA: Toekomst of hype?graciousKoen Hendriks
14:55
14:55Hyperpersonalisatie; voordelen versus valkuilengraciousKoen van der Wal
15:30
15:30Headless e-commerce en PWA: Toekomst of hype?graciousKoen Hendriks
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 17
10:40
10:40Digitale transformatie in 6 stappenDe Nieuwe ZaakJurriën Kerstholt
11:20
11:20Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
12:15
12:15Digitale transformatie in 6 stappenDe Nieuwe ZaakJurriën Kerstholt
13:00
13:00Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
13:40
13:40Van producent direct naar de eindklant, wat is de toegevoegde waarde van een reseller online?PostNLMichiel Kalis
14:20
14:20Van producent direct naar de eindklant, wat is de toegevoegde waarde van een reseller online?PostNLMichiel Kalis
14:55
14:55Innovatie en verduurzaming in verpakkingen voor E-commercePostNLMichiel Kalis
15:30
15:30Innovatie en verduurzaming in verpakkingen voor E-commercePostNLMichiel Kalis
Roundtable 18
10:40
10:40Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?Netprofiler | ClickValueFrans Appels
11:20
11:20Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?Netprofiler | ClickValueFrans Appels
12:15
12:15Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?Netprofiler | ClickValueFrans Appels
13:00
13:00Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?Netprofiler | ClickValueFrans Appels
13:40
13:40Gratis tips om jouw Google Pagespeed score te verbeterenHipexFreek Gruntjes
14:20
14:20Gratis tips om jouw Google Pagespeed score te verbeterenHipexFreek Gruntjes
14:55
14:55Gratis tips om jouw Google Pagespeed score te verbeterenHipexFreek Gruntjes
15:30
15:30Gratis tips om jouw Google Pagespeed score te verbeterenHipexFreek Gruntjes
Roundtable 19
10:40
10:40Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
11:20
11:20Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
12:15
12:15Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
13:00
13:00Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
13:40
13:40Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
14:20
14:20Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
14:55
14:55Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
15:30
15:30Product Informatie Management (PIM) als kern van e-commerceConnectingTheDotsMax Schrevelius
Roundtable 20
10:40
10:40DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
11:20
11:20DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
12:15
12:15DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:00
13:00DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:40
13:40100% organische groei voor HG door focus op Search IntentAdwise – Your Digital BrainMarijn ten Bulte
14:20
14:20100% organische groei voor HG door focus op Search IntentAdwise – Your Digital BrainMarijn ten Bulte
14:55
14:55Amazon: onmisbaar in jouw e-commerce strategieAdwise – Your Digital BrainJurre Oosterwechel
15:30
15:30Amazon: onmisbaar in jouw e-commerce strategieAdwise – Your Digital BrainJurre Oosterwechel
Roundtable 21
10:40
10:40How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
11:20
11:20How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
12:15
12:15Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
13:00
13:00Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
13:40
13:40How to handle multi-everything: multi-store, multi-warehouse, multi-language, multi-currency on MagentoEltrinoSergey Lysak
14:20
14:20Painless integration with ERP systemsEltrinoSergey Lysak
14:55
14:55How to handle multi-everything: multi-store, multi-warehouse, multi-language, multi-currency on MagentoEltrinoSergey Lysak
15:30
15:30Painless integration with ERP systemsEltrinoSergey Lysak
Roundtable 22
10:40
10:40How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
11:20
11:20How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
12:15
12:15How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
13:00
13:00How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
13:40
13:40How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
14:20
14:20How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
14:55
14:55How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
15:30
15:30How can you increase your online conversion rates by 10-20% this yearEvolvMichael Versluis
Roundtable 23
10:40
10:40Online personalisatie – het nieuwe vliegwiel voor conversie – hoe pak je het aan?Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
11:20
11:20Online personalisatie – het nieuwe vliegwiel voor conversie – hoe pak je het aan?Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
12:15
12:15Online personalisatie – het nieuwe vliegwiel voor conversie – hoe pak je het aan?Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
13:00
13:00Online personalisatie – het nieuwe vliegwiel voor conversie – hoe pak je het aan?Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
13:40
13:40Grip op aankoopgedrag!GfKTessa Holzenbosch
14:20
14:20Grip op aankoopgedrag!GfKTessa Holzenbosch
14:55
14:55Grip op aankoopgedrag!GfKTessa Holzenbosch
15:30
15:30Grip op aankoopgedrag!GfKTessa Holzenbosch
Roundtable 24
10:40
10:40Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
11:20
11:20Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
12:15
12:15Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
13:00
13:00Futureproof ShoppingZIN TrendstudioNatascha Klootsema
13:40
13:40Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:20
14:20Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:55
14:55Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
15:30
15:30Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 25
10:40
10:40Social & Visual Commerce, verkopen via Instagram en YoutubeInstaproofKirsten Jassies
11:20
11:20Social & Visual Commerce, verkopen via Instagram en YoutubeInstaproofKirsten Jassies
12:15
12:15Social & Visual Commerce, verkopen via Instagram en YoutubeInstaproofKirsten Jassies
13:00
13:00Social & Visual Commerce, verkopen via Instagram en YoutubeInstaproofKirsten Jassies
Roundtable 26
10:40
10:40Omnichannel Retailing in de praktijkKegaStefan de Jong
11:20
11:20Omnichannel Retailing in de praktijkKegaStefan de Jong
12:15
12:15Omnichannel Retailing in de praktijkKegaStefan de Jong
13:00
13:00Omnichannel Retailing in de praktijkKegaStefan de Jong
Roundtable 27
10:40
10:40Succesvol verkopen via Amazon, bol.com en andere marketplaces in 3 simpele stappen!10XCREW i.s.m. NewpeopleEmile Valkestijn
11:20
11:20Succesvol verkopen via Amazon, bol.com en andere marketplaces in 3 simpele stappen!10XCREW i.s.m. NewpeopleEmile Valkestijn
12:15
12:15Wat is een goede omni-channel beleving in Nederland?
13:00
13:00Growth vs Profitability: langzaam worden er weer verzendkosten & retourkosten berekend
13:40
13:40Personalisatie: Het moment wanneer personalisatie een negatieve invloed heeft op de customer journey
14:20
14:20Amazon vs niet westerse marketplaces (Alibaba): het verschil in impact op kleinere ondernemers
14:55
14:55Growth Hacking: “Hoe zet je in 2 weken een Growth Hacking Lab op in een omni-channel omgeving?”Mediamarkt i.s.m. Newpeople Jenny Wong
15:30
15:30Growth Hacking: “Hoe zet je in 2 weken een Growth Hacking Lab op in een omni-channel omgeving?”Mediamarkt i.s.m. NewpeopleJoren Neef