E-Commerce Live

Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?

15:30 25 minutes roundtable Roundtable 3
Martijn Stoelhorst Traffic Builders

We staan aan de vooravond van een wereld zonder third-party cookies: de Cookieless Era. Als vervolg daarvan verliezen adverteerders en marketeers vanaf 2023 gemiddeld 80% aan marketingdata. Terwijl deze data essentieel is voor aansturing van campagnes. Hoe ga jij om met deze verandering als marketeer? En welke stappen kan je ondernemen? Aan onze round table gaan we graag met je in dialoog.

Martijn Stoelhorst

Martijn Stoelhorst

Traffic Builders

Martijn is Growth & Innovation Director bij Traffic Builders. In deze rol is hij dagelijks bezig met de ontwikkeling van nieuwe tooling en technische oplossingen die de diensten die wij aan onze klanten leveren beter en efficiënter maken.. Privacy en toekomstbestendige datacollectie is daarbij onmisbaar. Met de cookieless era in aantocht mag je de round tables van Martijn dan ook niet missen.

Gelijktijdige sessies