E-Commerce Live

Customer Journey Personalisatie: Hoe kun je altijd relevant zijn?

12:15 25 minutes Roundtable 8
Menno Lohuis DatatricsKevin Geerdink Datatrics

Voor iedereen, op ieder moment in de customer journey, relevant zijn. Welk E-commerce bedrijf wil dat nou niet? Kan dat door personalisatie toe te passen? Of is het toekomstmuziek?

Tijdens deze round table sessie neemt Datatrics je mee in hoe zij customer journey personalisatie toepassen voor hun klanten. Er worden een aantal statements besproken, zodat je na deze round table precies weet of, en zo ja hoe, je op ieder moment relevant kunt zijn.

Menno Lohuis

Menno Lohuis

Datatrics

Menno Lohuis is Accountmanager bij Datatrics. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de new business ontwikkeling in Nederland. Datatrics is een Data Management Platform voor marketeers, welke relevant is op alle kanalen. Op basis van interne en externe databronnen worden 360-graden klantprofielen gemaakt. Deze klantprofielen gebruiken we om dynamische content uit te serveren op de website, in e-mails, en in advertising. Zo ben je op elk touchpoint in de customer journey relevant.

Kevin Geerdink

Kevin Geerdink

Datatrics

Kevin Geerdink is Accountmanager bij Datatrics. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de new business ontwikkeling in Nederland. Datatrics is een Data Management Platform voor marketeers, welke relevant is op alle kanalen. Op basis van interne en externe databronnen worden 360-graden klantprofielen gemaakt. Deze klantprofielen gebruiken we om dynamische content uit te serveren op de website, in e-mails, en in advertising. Zo ben je op elk touchpoint in de customer journey relevant.

Gelijktijdige sessies