E-Commerce Live

Een TikTok strategie voor e-commerce merken in 5 stappen

12:15 25 minutes roundtable Roundtable 7
Sietske de Groot C2BRobert van Meer C2B

Succesvolle TikTok accounts hebben allemaal één ding met elkaar gemeen. De achterliggende strategie voor de doelgroepsegmentatie, boodschap, tone-of-voice en gekozen formats zijn goed over nagedacht. Maar de uitvoering is net zo belangrijk, want je wil je doelgroep engagen of je producten verkopen. Sietske, TikTok expert en Robert, Strategy Director, lichten deze toe in 5 stappen.

Sietske de Groot

Sietske de Groot

C2B

Sietske de Groot is tikTok specialist bij C2B, en is iedere dag bezig met content bedenken, schrijven of de producties voor populaire TikTok accounts zoals New York Pizza en Rijksmuseum, of ‘startende’ merken zoals Beemster en La Place.

Robert van Meer

Robert van Meer

C2B

Robert van Meer is director van C2B. C2B houdt zich bezig met maar 1 ding: het maken van ‘content worth sharing’. Dat is thumb-stopping, spot-on, mind-blowing content voor organisaties. In 2022 is C2B verkozen tot Content Agency 2022

Gelijktijdige sessies