E-Commerce Live

Grip op aankoopgedrag!

14:55 25 minutes Roundtable 23
Tessa Holzenbosch GfK

Wie koopt er bij welke retailer en hoe verloopt het aankoopproces? Hoe kun je de consument beïnvloeden? Leer, discussieer en wordt geïnspireerd op basis van inzichten uit tienduizenden interviews en aankoopdata.

Tessa Holzenbosch

Tessa Holzenbosch

GfK

Tessa Holzenbosch is Industry Lead Tech, Durables & Media bij GfK. GfK bevindt zich in de unieke positie om bedrijfseigen en externe gegevens te gebruiken om onmisbare voorspellende inzichten over consumentengedrag en de markt te verkrijgen en daar vervolgens aanbevelingen over te doen. We koppelen data & science en innovatieve, analytische oplossingen die antwoorden geven op belangrijke zakelijke vragen op het gebied van consumenten, markten, merken en media – nu en in de toekomst. Als analytische partner garanderen wij onze klanten over de hele wereld ‘Growth from Knowledge’.

Gelijktijdige sessies