E-Commerce Live

Benut je online kansen door inzicht in de Customer Lifetime Value van jouw klant

13:00 25 minutes roundtable Roundtable 9
Loekie van der Sterren X-com

Weet jij wat een klant je oplevert? Wat mag een klant kosten? Wanneer is marketing duur?

De Customer Lifetime Value (CLV) geeft een voorspelling van de totale waarde van een relatie tussen jouw klant en je bedrijf. De juiste CLV inzichten helpen jou bij het bepalen van je marketingstrategie en marketingbudget waardoor je de winstgevendheid van jouw bedrijf kan verhogen. Maar hoe handel je hierna? X-com geeft je inzicht en praktische tips.

Loekie van der Sterren

Loekie van der Sterren

X-com

Ruim 5 jaar Head of Online Marketing bij X-com, het e-commerce bedrijf van het zuiden! Met een gemotiveerd team van developers en marketeers onder 1 dak, vervullen wij de wensen van onze klanten. Mijn taak om er samen voor te zorgen dat er op basis van een strategie ambitieuze doelstellingen behaald worden, in ontwikkeling, doorontwikkeling van de shop én natuurlijk de marketingactiviteiten die daarbij horen.

Gelijktijdige sessies