E-Commerce Live

Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 9
Sven van der Roest CloudSuiteDennis Zuurhout CloudSuite

Maak de B2B customer journey net zo boeiend als voor B2C. Dit resulteert in nieuwe klanten, meer online omzet door middel van herhaalaankopen en een hogere gemiddelde orderwaarde. Kortom, investeer je in een optimale customer journey, dan verdien je dat gemakkelijk weer terug! 

In deze sessie geven we praktische tips voor groothandels en merkfabrikanten om hier direct mee te beginnen.

Dit haal jij uit deze sessie

  • Wat is een customer journey voor B2B?
  • Hoe ziet de ideale klantreis er dan uit?
  • De rol van E-commerce binnen jouw klantreis
  • Concrete praktijkvoorbeelden
Sven van der Roest

Sven van der Roest

CloudSuite

Sven is ruim 4 jaar Head of Sales bij CloudSuite. In zijn rol spreekt hij veel groothandels en merkfabrikanten die de volgende stap willen zetten in het digitaliseren van de verkoopkanalen.

Dennis Zuurhout

Dennis Zuurhout

CloudSuite

Dennis is vijf jaar Marketing Manager van CloudSuite, het SaaS e-commerce platform voor groothandels en merkfabrikanten. Hij is daar verantwoordelijk voor het opzetten van een allround B2B marketing strategie (zowel online als offline). 

Klanten van CloudSuite zijn o.a. Charlie Temple, Secrid, Goossens, Vondels en Paardekooper.

Gelijktijdige sessies