E-Commerce Live

Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je?

15:15 30 minutes 20
Rik van den Wijngaard Yellowgrape via CopernicaJohan Smits Yellowgrape via Copernica

Hoe, waar en wanneer kan ik mijn klanten zo persoonlijk en relevant mogelijk targetten in iedere fase van de customer journey? Tijdens deze roundtable bespreken we verschillende strategie en concrete handvatten om e-commerce personalisatie slim en pragmatisch in te zetten om daarmee een verdubbeling van conversie te realiseren.

Rik van den Wijngaard

Rik van den Wijngaard

Yellowgrape via Copernica

Rik van den Wijngaard is creatief strateeg op het gebied van e-commerce. Samen met Johan Smits geeft hij leiding aan Yellowgrape. Van den Wijngaard helpt middelgrote en grote bedrijven die serieus werk willen maken van e-commerce. De strategische inbedding van e-commerce binnen de bedrijfsvoering in brede zin, is een altijd het hogere doel. Middelen slim met elkaar verbinden en fanatiek monitoren zijn heilige huisjes op de weg naar het doel toe.

Johan Smits

Johan Smits

Yellowgrape via Copernica

Nog voor hij de studiebanken verliet, stortte Smits zich op de wondere wereld van e-commerce. In zijn huidige bedrijf Yellowgrape – samen met compagnon van het eerste uur Rik van den Wijngaard – komt alle ervaring samen. Smits is fervent voorvechter van de strategische benadering, waarbij e-commerce een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering is. Geen halve maatregelen: de kracht zit in de synergie.

Gelijktijdige sessies