E-Commerce Live

De valkuilen van personalisatie!

13:00 30 minutes 20
Lawrence Ubachs CopernicaJasper Witte Copernica

Personalisatie is ontploft, de geringe hoeveelheid data wat een consument achterliet is veranderd in een oceaan aan gegevens. Hoe moeten we dit inzetten zonder de scheidingslijn van “creepy” over te gaan? Is personalisatie dan wel waardevol en op welke onderdelen kunnen we het inzetten wat positief bijdraagt aan het gedrag? Tijdens deze ronde tafel gaan we in op de zin en onzin van personalisatie. Waar liggen de valkuilen en gevaren maar nog beter hoe kunnen we deze omzeilen.

Lawrence Ubachs

Lawrence Ubachs

Copernica

Lawrence is Business Development Manager bij Copernica. Hij adviseert klanten in het gebruik van Copernica om hun e-mailmarketing te optimaliseren. Lawrence werkte daarvoor als Online Marketeer bij AfterPay Arvato Finance, waar hij verantwoordelijk was voor de marketing strategy development om het merk AfterPay te laten groeien in de Benelux voor B2C en B2B

Jasper Witte

Jasper Witte

Copernica

Jasper Witte is als Business Development Manager gemotiveerd en gedreven om een uitdaging aan te gaan. Hij staat klaar om je uit te dagen bij complexe vraagstukken en deze samen op te lossen.

Gelijktijdige sessies