E-Commerce Live

Machine learning versus de mens

14:55 25 minutes 6
Jari van Gaal RIFFKoen Bakkenes RIFF

De innovatieve oplossingen en automatiseringstooling op advertisinggebied schieten als paddenstoelen uit de grond. Organisaties maken steeds meer gebruik van de vele automatiseringsmogelijkheden. In hoeverre worden hiermee werkzaamheden uit handen genomen? En waar is het juist belangrijk, en zelfs noodzakelijk, dat de mens aangesloten blijft? In deze workshop wisselen we hierover met elkaar van gedachten en zullen Koen en Jari hun visie hierop delen.

Jari van Gaal

Jari van Gaal

RIFF

Jari is al jarenlang SEA specialist bij RIFF Digital Marketing. Naast dat hij klanten adviseert over het (strategisch) inzetten van advertising campagnes en het optimaliseren daarvan, ligt zijn specifieke focus ook op ‘Automation’.

Koen Bakkenes

Koen Bakkenes

RIFF

Koen is al jarenlang SEA specialist bij RIFF Digital Marketing. Naast dat hij klanten adviseert over het (strategisch) inzetten van advertising campagnes en het optimaliseren daarvan, ligt zijn specifieke focus ook op ‘Automation’.

Gelijktijdige sessies