E-Commerce Live

Omnichannel: maak van Google Maps de grootste driver van (online) succes

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 31
Michel van Luijtelaar Emerce Academy

Het gebruik van online maps, navigatie en sociale netwerken om winkelbezoek te doen groeien 

  • Gevonden worden op Google
  • De rol van lokale landingspagina’s, navigatie en sociale netwerken en reviews in het genereren van winkelbezoek
  • Betaald winkelbezoek genereren via Google
  • Omnichannel customer journeys en winkelbezoek meten
Michel van Luijtelaar

Michel van Luijtelaar

Emerce Academy

Michel werkte dertien jaar bij Google als measurement specialist en ondersteunde Google’s grootste klanten bij performance uitdagingen. Vanuit Londen heeft hij deze rol vervuld voor zowel de Google Ads-, Google Analytics- als Google Marketing Platform- kant van het bedrijf. De laatste jaren bij Google richtte Michel zich op Omnichannel uitdagingen vanuit het kantoor van Google in Singapore. Michel is gepassioneerd door Local Search, Analytics, Omnichannel en Attribution, en altijd bereid om inzichten te delen.

Gelijktijdige sessies