E-Commerce Live

De logistieke uitdaging van de eerste D2C boodschappenservice

12:40 30 minutes presentation Stage 3
Stephan Bosman Stockon

Stockon is de eerste D2C speler in boodschappen. De app van deze jonge start-up biedt een soort abonnement op een leverservice van veelgebruikte dagelijkse boodschappen. Iedere twee weken de vaste, terugkerende boodschappen ontvangen via de reguliere PostNL-bezorger. Drie dagen voor daadwerkelijke bezorging vraagt de app of de bestelling nog klopt. Zo niet, dan kan de gebruiker met een zoekopdracht of swipe producten toevoegen of verwijderen. Binnenkort bevat de app ook een barcodescanner om producten toe te voegen. Op basis van de samenstelling van het gezin en de orderhistorie, past de app de bezorgsuggesties ook aan. Stockon levert direct vanuit de fabrikant aan de eindconsument. Mede-oprichter Stephan Bosman vertelt over de   bijbehorende fulfillment strategie en uitdagingen en kansen in de distributie.

Stephan Bosman

Stephan Bosman

Stockon

Stephan Bosman is mede-oprichter en directeur bij de mobiele D2C boodschappenservice start-up Stockon. Hiervoor was hij onder ander werkzaam als CEO bij Zoover.

Gelijktijdige sessies