E-Commerce Live

31,2% conversiestijging bij Dekbed-discounter.nl door een gepersonaliseerde customer journey

10:00 30 minutes Stage 6
Rik van den Wijngaard YellowgrapeKevin Veenman Dekbed Discounter

In deze sessie leggen Kevin Veenman en Rik van den Wijngaard uit hoe ze de volledige customer journey personaliseren bij Dekbed-discounter.nl. Een presentatie met inspirerende voorbeelden en concrete toepassingen. Het resultaat mag er zijn: meer dan 31,2% conversiestijging en een terugverdientijd van 4 dagen!

Rik van den Wijngaard

Rik van den Wijngaard

Yellowgrape

Rik van den Wijngaard is creatief strateeg op het gebied van e-commerce. Samen met Johan Smits geeft hij leiding aan Yellowgrape. Van den Wijngaard helpt middelgrote en grote bedrijven die serieus werk willen maken van e-commerce. De strategische inbedding van e-commerce binnen de bedrijfsvoering in brede zin, is altijd het hogere doel. Middelen slim met elkaar verbinden en fanatiek monitoren zijn heilige huisjes op de weg naar het doel toe.

Kevin Veenman

Kevin Veenman

Dekbed Discounter

Kevin Veenman heeft een brede achtergrond in online performance marketing en lost marketinguitdagingen graag op met zijn technische kennis. Eind 2017 is hij begonnen met het bouwen van een marketingteam bij Dekbed Discounter. Altijd twijfelen aan het gevestigde en de constante drang om het bestaande te verbeteren zijn de drijfveren achter deze marketeer.

Gelijktijdige sessies