E-Commerce Live

5 tips om je klantbeleving direct te verbeteren

minutes presentation
Michelle Brinkhuis ISM Ecompany

Een goede klantbeleving bestaat uit verschillende elementen. Een daarvan is e-mailmarketing. Michelle Brinkhuis van ISM deelt vijf praktische tips om je klantbeleving te verbeteren door de inzet van e-mailmarketing. Tijdens de sessie zal zij aan de hand van voorbeelden laten zien hoe jij met je merk de klant het beste begeleid door zijn of haar individuele reis en zo een rake klantbeleving biedt. 

De tips die besproken worden zijn:

  1. Storytelling: Wat maakt een merk relevant en uniek
  2. Data verzamelen: Hoe kun je jouw klant betrekken bij jouw unieke verhaal?
  3. Leer je klant kennen: Wat beweegt jouw klant?
  4. Get personal:  Jouw klantinzichten toepassen
  5. Klantbegeleiding: Customer life cycle

De aandacht voor de customer experience is de afgelopen jaren sterk toegenomen. En het belang hiervan is zeker in de afgelopen maanden gegroeid. Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van je klant. Een goede en persoonlijke klantbeleving kan er voor zorgen dat de klant zich aan je merk bindt.

Michelle Brinkhuis

Michelle Brinkhuis

ISM Ecompany

Michelle is E-mail  marketing automation consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie.

Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mail marketeer voor partijen als KLM en KPN. Om vervolgens aan de slag te gaan bij Mailplus (Spotler) Waar zij zich heeft gespecialiseerd in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation in verschillende functies. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.