E-Commerce Live

Aan de slag met personalisatie

11:20 30 minutes presentation Stage 1
Wim La Haye Bluebird Day

Personalisatie: we praten er al een paar jaar over. Toch vinden veel bedrijven het lastig om er mee aan de slag te gaan. Maar zo moeilijk hoeft het helemaal niet te zijn.

Wim presenteert een framework waarmee je direct aan de slag kan gaan. Je leert hoe je kansen kan identificeren en kan prioriteren om tot een gedegen personalisatie roadmap te komen. En hoe je jouw roadmap door kan vertalen naar concrete actiepunten en meetbare resultaten.

Wim La Haye

Wim La Haye

Bluebird Day

Wim La Haye is co-founder van Bluebird Day. Als commercial director is Wim eindverantwoordelijk voor commercie, marketing en strategie.

Daarnaast is Wim voorzitter van de expertgroep Direct to Consumer vanuit ShoppingTomorrow, het onderzoeksplatform van Thuiswinkel.org.

Vanuit een passie voor technologie en business helpt Wim e-commerce organisaties met innovatieve e-commerce vraagstukken

Gelijktijdige sessies