E-Commerce Live

Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen markt

11:20 30 minutes presentation Stage 3
Dyon Metselaar Netprofiler

Dyon verteld hoe je jouw (internationale) e-commerceorganisatie naar het volgende niveau kan brengen. Hoe zorg je voor structurele online groei in een markt die over het algemeen erg volwassen is? Een perfecte afstemming van alle kanalen, een wendbare aanpak en een strategie die berust is op data en automatisering, zorgt ervoor dat jouw organisatie in een snel veranderende markt voorop kan blijven lopen. Aan de hand van praktijkcases van o.a. New York Pizza, Grand Vision en Samsung laat Dyon zien hoe je ook met jouw organisatie snel kan blijven groeien.

Dyon Metselaar

Dyon Metselaar

Netprofiler

Dyon Metselaar is director bij de online marketing bureau’s Netprofiler & Leadscope. Binnen Netprofiler is hij voornamelijk bezig met het opzetten van de complete online-groeistrategie voor merken zoals Oxfam Novib, Solow en Vakantiemakelaar. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van e-commerce organisaties als geen ander.

Gelijktijdige sessies