E-Commerce Live

Binnen 2 jaar een miljoenenomzet door bundeling e-mail- en influencermarketing

14:00 30 minutes presentation Stage 5
Stefan van Horssen graciousBelal Safdar Be different brands

Door gecombineerde inzet van e-mail- en influencermarketing realiseerde dekbeddenspecialist Y Not binnen twee jaar na de oprichting een miljoenenomzet. 

In deze presentatie leer je hoe meerdere datalagen kunnen worden inzet voor het creëren van gepersonaliseerde segmentaties. 

Belal Safdar en Stefan van Horssen vertellen over e-mailcampagnes en automatiseringen met de Copernica Marketing Suite en delen enkele overtuigingstechnieken, waarmee je direct betere e-commerceresultaten boekt.

Stefan van Horssen

Stefan van Horssen

gracious

Na het behalen van zijn Bachelor Media, Informatie en Communicatie heeft Stefan van Horssen een aantal verschillende functies bekleed op het gebied van e-mailmarketing en CRM-management. Sinds mei 2022 werkt hij voor digital agency gracious als email marketeer en helpt hij klanten met het optimaliseren van het kanaal e-mail. Sinds december 2020 is Stefan ook Reservist bij de Koninklijke Landmacht.

Belal Safdar

Belal Safdar

Be different brands

Belal Safdar is afgestudeerd in commerciële economie en was van 2016 tot 2019 werkzaam bij Ambianzz Bedding, een e-commercegroothandel in bedtextiel. Inmiddels is hij actief als oprichter en CEO van Y-Not, een specialist in uniek ontworpen beddengoed.

Gelijktijdige sessies