E-Commerce Live

Conquering Connected Commerce – Hoe u een echte omnichannelervaring levert

11:20 30 minutes presentation Stage 2 Fulfillment & Logistics
Pieter Van den Broecke Manhattan Associates

This presentation will be held in Dutch, however, depending on the audience attending the presentation, it is possible to switch into English.

Consumenten willen het omnichannelideaal: ruime keuze, gemak en er- en herkenning als ze shoppen, op wat voor manier dan ook. Voor retailers betekent dat dat ze in staat moeten zijn om overal te verkopen, overal te fulfillen en overal met hun klanten in contact te kunnen komen. Het devies hier is dus onder andere volledige integratie van on- en offline kanalen, zicht op de hele beschikbare voorraad, meerdere fulfilmentopties en uitstekende klantenservice. En niet geheel onbelangrijk: op een winstgevende manier.

In zijn presentatie zoomt Pieter in op deze drie stadia: omnichannelfulfilment, klantenservice en -ervaringen, voorraadzichtbaarheid en -planning. Wat komt erbij kijken, hoe bouwt u flexibiliteit in en ‘what does it take’ om in omnichannel te winnen?

Pieter Van den Broecke

Pieter Van den Broecke

Manhattan Associates

Pieter Van den Broecke, Managing Director Benelux and Germany Manhattan Associates

Pieter holds this position at Manhattan Associates since 2008. Coming from a supply chain and logistics background he like no other understands the challenges retailers face in today’s dynamic omni-channel landscape where consumers are in the driver seat and running your supply chain. They want a personalised experience, you need a profitable business.

Before joining Manhattan Associates, he held various positions at i2 Technologies, a supply chain management software supplier, now JDA. Pieter Van den Broecke was one of the first employees of the European branch of i2 Technologies and he fulfilled the positions of Senior Director Retail EMEA, Director Solution Consulting and Director Product Management.

Gelijktijdige sessies