E-Commerce Live

De klant is omnichannel, nu jij nog!

10:00 30 minutes presentation Stage 1
Tim Hehenkamp Jumbo

Het aandeel omnichannel klanten is veel groter dan alleen hun online omzet doet vermoeden. Succes online maakt succes offline. En andersom. Het is daarom cruciaal om deze hybride klantreizen goed te begrijpen. En met behulp van data in te spelen op de persoonlijke wensen van deze klanten. Maar hoe pak je dat aan? Welke valkuilen zijn er? Wat ervaringen uit de praktijk.

Tim Hehenkamp

Tim Hehenkamp

Jumbo

Sinds 2012 bouwt Tim mee aan de snelle groei van Jumbo. Als grondlegger van data unit 7EVEN heeft hij Jumbo’s datatransformatie in gang gezet. In 2017 werd hij lid van de directie als verantwoordelijke voor Data en sinds 2019 ook voor Tech. Tim was een van de initiatiefnemers van Jumbo Extra’s, de digitale klantrelatie die het fundament vormt voor Jumbo’s omnichannel strategie.

Gelijktijdige sessies