E-Commerce Live

De online strategie van een uitdager in de markt

10:00 30 minutes Stage 4
Leon Planken Charlie Temple

Leon Planken kreeg het idee voor Charlie Temple toen hij een bril moest kopen voor Charlie. Dat kon een stuk goedkoper, dacht hij na het betalen van dik 400 euro. De ondernemer ging aan de slag. Na een paar maanden marktonderzoek en voorbereiding ging de webwinkel van Charlie Temple in mei 2016 live.  In een jaar groeit Charlie Temple uit tot een bedrijf met 20 medewerkers en levert Charlie Temple meer dan 10.000 brillen per maand op sterkte aan consumenten. Charlie Temple is full-stack en controleert de keten van brillen van de ruwe materialen tot aan de verzending aan de consument.

Leon vertelt over de learnings, het succes en geeft zijn visie op het perfectioneren van de customer journey. “We willen de Usain Bolt van de online brillenmarkt op sterkte worden, die iedereen te snel af is.”

Leon Planken

Leon Planken

Charlie Temple

Leon is de oprichter/CEO van Charlie Temple.

Gelijktijdige sessies