E-Commerce Live

De rol van het Data Management Platform bij gepersonaliseerde DM en e-mail

16:40 30 minutes Stage 5
Leonard Blommendaal Shopping Minds i.s.m. CopernicaKarel Vos Bookit (Weekendjeweg) i.s.m. Copernica

Steeds vaker zien wij in de cijfers dat verstuurde mailings niet onder de ogen van de consument komen, maar in de reclamemap komen. Digitale post wordt daardoor gemakkelijker naar de prullenbak verplaatst. Door bezoekersgegevens uit het Data Management Platform van Shopping Minds te gebruiken bij zowel on- als offline personalisatie, is het mogelijk geworden om een omnichannel strategie voor Weekendjeweg toe te passen. Online (zoals e-mail) en offline (DM) uitingen sluiten hierbij naadloos op elkaar aan en versterken elkaar ook. 

Leonard Blommendaal

Leonard Blommendaal

Shopping Minds i.s.m. Copernica

Door slimme technologieën te verbinden en in te zetten, zorgt Leonard er met Shopping Minds voor dat websitebezoekers een persoonlijke beleving ervaren. Wensen en behoeften wordt realtime aangepast en meegenomen in persoonlijke uitingen op de site, in mailings, retargeting en DM. 

Karel Vos

Karel Vos

Bookit (Weekendjeweg) i.s.m. Copernica

Karel Vos heeft ruim 30 jaar ervaring in de reisbranche en heeft in 1994 een uniek concept geïntroduceerd om tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen de ‘restcapaciteit’ van hotels en bungalowparken te verkopen.

Gelijktijdige sessies