E-Commerce Live

Digital strategy en replatforming komen samen bij Brabantia in 2019

14:40 30 minutes presentation Stage 4
Stefan Kersten Brabantia i.s.m. Bluebird Day

Brabantia viert dit jaar haar 100-jarig bestaan. Met een vast geloof in eerlijke producten, gemaakt door mensen met hart voor kwaliteit. Ideeën gericht op duurzaamheid – designed for living. Hoe vertaal je deze rijke historie door naar online, terwijl je tegelijkertijd ook inzet op een direct-to-consumer strategie?

Het recent gelanceerde platform Brabantia.com is een samensmelting van inspiratie, beleving, storytelling en een geoptimaliseerde e-commerce ervaring. Stefan neemt je mee in de digitale strategie van Brabantia en vertelt over de totstandkoming van de gloednieuwe website en shops.

Stefan Kersten

Stefan Kersten

Brabantia i.s.m. Bluebird Day

Stefan Kersten is E-commerce director bij Brabantia en houdt zich daarnaast bezig met de transformatie naar een consumentgericht en digitaal georiënteerd bedrijf. Heeft in het verleden verschillende internationale sales en marketing functies bekleed. Houdt van bouwen via het verbinden van de juiste mensen.

Gelijktijdige sessies