E-Commerce Live

Dropshipment als ‘Growth Engine’ voor je (internationale) ambities

13:20 30 minutes presentation Stage 2 Fulfillment & Logistics
Kijo Oudshoorn VidaXL

In de zomer van 2017 ontstond het idee om als vidaXL dropshipment te faciliteren. Het moest vooral simpel zijn met een makkelijke aansluiting, transparante prijzen en geen financiële drempels. Deze lezing gaat over het succes van onze dropshipment strategie en hoe we samen met retailers over de hele wereld de concurrentie aangaan met de grote Marketplaces.

Kijo geeft inzicht in de redenen achter het succes, hoe je als dropshipper kunt groeien en wat dit betekend voor de e-commerce in de toekomst. Dit alles ondersteund met cijfers en met voorbeelden uit de praktijk.

Kijo Oudshoorn

Kijo Oudshoorn

VidaXL

Kijo Oudshoorn werd een van de eerste werknemers van de start-up vidaXL en initieerde de uitbreiding naar Frankrijk. Het bedrijf groeide snel en de ambities waren groot. vidaXL wilde in alle belangrijke Europese landen verkopen, dus na Frankrijk zette Kijo de expansie door. Momenteel verkoopt vidaXL in 29 landen en groeit jaarlijks met ongeveer 45%. Als CCO bepaalt Kijo de commerciële strategie van vidaXL.

Gelijktijdige sessies