E-Commerce Live

E-commerce in het betaald voetbal

30 minutes presentation
Kevin Stolze Feyenoord RotterdamJasper Verbunt Redkiwi

In E-commerce kan elke week weer anders zijn. Net zoals in het Betaald Voetbal. Een overwinning of een nederlaag heeft direct impact op de organisatie en op het sentiment van de supporters. Beide werelden combineren is complex, maar biedt ook hele mooie kansen. Hoe vult Feyenoord deze intens en ingewikkelde customer journey in?

Kevin Stolze

Kevin Stolze

Feyenoord Rotterdam

Kevin is werkzaam binnen het Feyenoord E-commerce team. Elke dag staat in het teken van het realiseren van het hoogst haalbare commerciƫle resultaat voor de club. De verkoop van producten met een Feyenoord-logo met als doel supporters en klanten een positieve Feyenoord belevenis te geven.

Jasper Verbunt

Jasper Verbunt

Redkiwi

Jasper Verbunt (44) is CEO & Founder van E-commerce Agency Redkiwi. Hij weet als afgestudeerd Industrieel Ontwerper design en techniek te combineren in krachtige platformen. Zijn ambitie is digital impact te maken voor klanten en hun gebruikers.