E-Commerce Live


 Hoe Van Tilburg Mode de offline en online klantenbeleving optimaal stroomlijnt

minutes presentation
Manouk Pere Tilburg Mode & SportJeroen Schimmel Tailor DigitalJasper Witte Copernica

Veel retailers die hun business ooit offline startten, maken maar moeilijk de overgang naar online. Met name het stroomlijnen van de klantbeleving tussen beide kanalen blijkt een grote uitdaging. Leer hoe Nederlands grootste zelfstandige modewinkel Van Tilburg Mode hier wél in slaagt.

Het webinar gaat in op:
– De problemen die je moet overwinnen als je offline en online data gaat verenigen
– Welke concrete campagnes Van Tilburg Mode heeft gebruikt om de offline en online klantenbeleving te stroomlijnen
– Wat het einddoel is met het combineren van offline en online data

Waarom het stroomlijnen van de offline en online klantbeleving vaak hapert? Dat heeft een duidelijke oorzaak. Door legacy systemen zijn er specifieke problemen bij het verenigen van offline en online klantprofielen. Want hoe koppel je een klantenkaart aan een online profiel? En hoe bedien je verschillende klanten (online kopers, offline kopers of beide)?

In dit webinar duiken we in de problemen die je moet overwinnen als je offline en online data wilt combineren, ontvang je concrete tips welke campagnes je kan gebruiken en hoor je wat het einddoel van een campagne moet zijn. Of een ander mooi voorbeeld: hoe kun je zowel je online als offline magazine personaliseren op basis van je kennis van de klant. We zoomen in op de geslaagde antwoorden van Van Tilburg Mode op deze vragen.

Juist doordat er serieuze uitdagingen liggen kan je de concurrentie op afstand zetten als je hierin succesvol bent.

Manouk Pere

Manouk Pere

Tilburg Mode & Sport

Manouk is een ervaren marketeer die sinds 2019 aan de slag is gegaan bij Van Tilburg Mode en Sport. Hier is zij verantwoordelijk voor het opbouwen van relaties door een gerichte multichannel communicatie strategie.

Jeroen Schimmel

Jeroen Schimmel

Tailor Digital

Jeroen is een expert om met de juiste markt-, technische- en datakennis de juiste strategische en operationele e-commerce beslissingen kunnen maken.

Jasper Witte

Jasper Witte

Copernica

Jasper is expert op het gebied van e-mailmarketing software en vakjurylid voor de Dutch Search Awards bij het onderdeel marketing automation. Hij weet dan ook als geen andere wat de laatste ontwikkelingen en technische mogelijkheden zijn binnen e-mailmarketing.