E-Commerce Live

Fans als sleutel voor succes én verkoop: tips van sportclubs

16:00 30 minutes presentation Stage 6
Bjorn van Breemen Maileon

Hoe gebruik je de kracht van (merk)loyaliteit als motor voor commercieel succes? Sportclubs weten dit als geen ander. Het begint allemaal bij de relatie en het contact met je klant. De sleutel? Directe communicatie. Zo zet de Eredivisie e-mail in om zo relevant en persoonlijk mogelijk te communiceren met fans. Ontdek in deze sessie hoe je dit kan vertalen naar jouw e-commerce strategie, en hoe jij van klanten fans maakt. 

Bjorn van Breemen

Bjorn van Breemen

Maileon

Bjorn richtte in 2019 Maileon Benelux op, samen met zijn compagnon Menno Worst. Hiervoor werkte hij zowel in de softwarewereld (o.a. Exact) als aan bureauzijde (Yourzine), waar hij zijn e-mailmarketing ervaring opdeed. In de aanbieders van e-mail marketing automation software misten Bjorn en Menno altijd wel wat: niet flexibel genoeg, performance issues, te duur of een oninteressant verdienmodel. Maileon is dan ook opgericht vanuit deze frustratie en gegroeid uit behoefte.

Gelijktijdige sessies