E-Commerce Live

Groei is nog steeds een optie: waarom de juiste strategie voor levering er toe doet

11:20 30 minutes presentation Stage 6
Richard Hartlief Seven Senders

Door de huidige uitdagingen in e-commerce deinzen veel online retailers ervoor terug om hun bedrijf internationaal uit te breiden of op te schalen. Maar overal liggen kansen als je maar weet welke sterke punten je moet benutten. De juiste strategie voor levering over de grens maakt groei niet alleen mogelijk, maar ook winstgevend. 

– Verzending zien als een verkoopargument

– De voordelen van een vervoerdersmix

– Waarom out-of-home cruciaal is

Richard Hartlief

Richard Hartlief

Seven Senders

Relatief nieuw bij Seven Senders, maar zeker geen onbekende in de wereld van e-commerce en crossborder. Richard werkt met veel enthousiasme al ruim 12 jaar in de logistiek en heeft voldoende ervaring opgedaan bij carriers als: DHL Parcel, Dynalogic en TNT Express.

Is bij Seven Senders aan de slag gegaan om webshops met een focus over de landsgrenzen, de pakketten eenvoudig via ‘the local hero’ te laten bezorgen.

 De doelstelling van Richard is om Seven Senders ook in de Benelux tot de gevestigde orde te laten behoren als het gaat om crossborder zendingen, net zoals Seven Senders dat al 8 jaar is in de thuismarkt: Duitsland.

Gelijktijdige sessies