E-Commerce Live

Haal meer uit je bestaande klantenbase met hyperpersonalisatie

11:20 30 minutes presentation Stage 5
Erwin van Oosten Building Blocks

Werving van nieuwe klanten wordt steeds duurder, toch focussen veel e-commerce partijen zich nog vaak op acquisitie als het gaat om groei. Tijdens deze presentatie leer je hoe je op basis van First Party Data en een onderscheidende personalisatiestrategie, passend bij jouw merk en klantreis, bouwt aan een loyale klantenbase en een hogere Customer Lifetime Value. Zo blijf je succesvol en relevant in de snel veranderende wereld van e-commerce en worden jouw klanten blije, loyale fans.

Erwin van Oosten

Erwin van Oosten

Building Blocks

Erwin heeft een achtergrond in Econometrie en begon zijn carrière als Data Scientist. Bij Building Blocks werkte hij aan projecten voor grote consumentenmerken en retailklanten en kreeg hij de meeste energie wanneer data science toepassingen werden omgezet in echte business impact. Door altijd rekening te houden met zowel de klant als het business perspectief bij het ontwikkelen van innovatieve oplossingen, heeft hij het unieke vermogen om complexe customer journey optimalisaties op te lossen.

Gelijktijdige sessies