E-Commerce Live

Herhaalbestellingen stimuleren via chatbots – hoe pak je dit aan?

12:00 30 minutes Stage 1
Michael Boot JohnBeerens.comWim La Haye Bluebird Day

De term conversational e-commerce horen we steeds vaker. Chatbots worden toegankelijker. En voice gedreven systemen zijn in opkomst. Toch zijn er nog weinig concrete voorbeelden van conversational e-commerce die bijdragen aan e-commerce succes.

Voor JohnBeerens.com hebben we samen met onze innovatiepartner, Bluebird Day, de proef op de som genomen. En met succes! Michael en Wim vertellen meer over de totstandkoming van de chatbot voor JohnBeerens.com en hoe deze nu bijdraagt aan het verhogen van de customer lifetime value.

Michael Boot

Michael Boot

JohnBeerens.com

Met 33 jaar ervaring in retail en e-commerce is Michael voor velen een bekende in de markt van consumer electronics. Sinds oktober 2017 is Michael COO bij JohnBeerens.com en heeft hij de taak om de ambitieuze groeiambities van de organisatie te realiseren.

Wim La Haye

Wim La Haye

Bluebird Day

Wim La Haye is co-founder van Bluebird Day. Als commercial director is Wim eindverantwoordelijk voor commercie, marketing en strategie. Vanuit een passie voor technologie en business helpt Wim e-commerce organisaties met innovatieve e-commerce vraagstukken.

Gelijktijdige sessies