E-Commerce Live

Hoe Kramp extra omzet, loyaliteit & efficiëntie haalt uit marketing automation via Deployteq

16:40 30 minutes presentation Stage 6
Jasmijn Hemersma Kramp

Wat is de toegevoegde waarde van marketing automation als het grootste deel van je klanten al dagelijks bij je bestelt? Zie hoe Kramp marketing automation als dé sleutel gebruikt om de efficiëntie van hun marketingactiviteiten te verhogen en manuele handelingen te verminderen. Door marketing automation effectief toe te passen boosten ze naast loyaliteit ook de waarde uit prospects en inactieve klanten, waardoor de share of wallet en omzet wordt verhoogd.

Jasmijn Hemersma

Jasmijn Hemersma

Kramp

Jasmijn is een ervaren e-mail- en marketing automation professional en heeft succesvolle campagnes opgezet voor bedrijven zoals Drukwerkdeal.nl, Kees Smit Tuinmeubelen, HP, Electro World en Beter Bed. In 2016 was ze genomineerd als E-mail Professional van het Jaar en is sinds 2023 jurylid van de awards tijdens de EMAS. Momenteel is ze verantwoordelijk voor vernieuwingsprojecten in marketing automation bij Kramp, een toonaangevend bedrijf dat actief is in 26 landen.

Gelijktijdige sessies