E-Commerce Live

Hoe Mora zorgt voor extra omzet met Sinterklaascampagne via e-mail marketing

minutes presentation
Patrick van Wattum MailCampaigns

Mora, bekend van de snacks, heeft samen met Fightclub en MailCampaigns een omnichannel campagne opgezet. De inhoud van de actie, aanpak én hoe de campagne en e-mail marketing flow eruitzien, laat Patrick van Wattum je zien in deze sessie. Het doel van deze campagne is het motiveren van snackbars in Nederland en België om deel te nemen aan de Sinterklaasactie van Mora en engagement bij het merk te vergroten. Met de Sinterklaasactie probeert Mora de verkoop van Mora Kipfingers® en Kip Nuggets via het retailkanaal te verhogen.

Patrick van Wattum

Patrick van Wattum

MailCampaigns

Patrick van Wattum is Senior E-mail marketing Strategist bij MailCampaigns. De afgelopen 12 jaar heeft hij zijn voetsporen ruim achtergelaten in het zoeken en bereiken van de klant. Zowel in de retail als in de reisbranche. Hij heeft gewerkt aan accounts van Open32, Mora, Zinzi, Amac, Bax music en Fatboy. Geen facet van online marketing is hem onbekend, maar e-mailmarketing is toch wel écht zijn expertise.