E-Commerce Live

Hoe Stella Fietsen fietsers betrekt in haar Digitale Transformatie

minutes presentation
Jurriën Kerstholt De Nieuwe ZaakRianne Bark Stella Fietsen

Stella Fietsen, aanbieder van elektrische fietsen, is het laatste jaar sterk gegroeid. Als één van de weinige fabrikanten hebben zij de volledige funnel in eigen beheer. En zijn ze als geen ander in staat om op basis van data de funnel te optimaliseren.

Samen met Rianne Bark – Lunenborg van Stella Fietsen geeft Jurriën Kerstholt je inzicht in de stappen die jij moet zetten om het verschil te maken op e-commercevlak. En vooral over hoe je jouw klanten hierbij betrekt. Daarbij zoemen ze in op customer insights. Als je wilt groeien, moet je namelijk weten wie de klant is. Je leert hoe Stella Fietsen de klant continu centraal stelt in alles wat ze doet. En de spanningsvelden die dat oplevert, want hoe vind je een goed evenwicht tussen aantallen versus klanttevredenheid? Ze laten ook zien hoe corona dit proces heeft versneld. 

B2B e-commerce groeit sneller dan ooit. Er is veel potentie, maar het vraagt een serieuze inspanning van een organisatie. Hoe profiteer je maximaal van dat groeipotentieel?

Jurriën Kerstholt

Jurriën Kerstholt

De Nieuwe Zaak

In zijn rol als oprichter en directeur bij De Nieuwe Zaak is Jurriën Kerstholt doorlopend actief op het raakvlak van business, techniek en marketing. Samen met de klantenteams werkt hij aan het verbeteren van de performance van klanten van De Nieuwe Zaak. Omdat het altijd beter kan!

Rianne Bark

Rianne Bark

Stella Fietsen

Rianne Bark-Lunenborg is Marketing Manager bij Stella Fietsen. Stella is fabrikant van e-bikes en levert deze direct aan de consument. Dit doen ze via verschillende fysieke winkels maar leveren ook direct aan huis bij de consument. Stella heeft hiermee inzicht en regie op de gehele funnel en is daardoor als geen ander in staat om op basis van data de klant centraal te zetten.