E-Commerce Live

Hoe verleg je klantenservice focus van after-service naar pre-sales?

12:00 30 minutes Stage 3
Elles van Leeuwen Lucardi i.s.m. ROBINEdwin van Veen ROBIN

De eerste functie van klantenservice is om een probleem zo snel mogelijk voor de klant op te lossen. Dat wil alleen nog niet zeggen dat klantenzorg gelijk staat aan nazorg. Door expertise te bieden in de pre-sales fase van de klantreis, realiseer je hoge conversies. Het stelt je ook in staat allerlei koopobstakels weg te nemen en de koopervaring te vereenvoudigen: het sleutelwoord voor loyalty. Live customer service beschikbaarheid is voor veel eCommerce bedrijven echter een grote uitdaging. Het team van Lucardi ging de uitdaging met ROBIN aan.
Welke uitdagingen kwamen zij tegen? Welke rol speelde data bij het creëren van oplossingen? En wat waren de resultaten? Dat en meer in deze presentatie.

Elles van Leeuwen

Elles van Leeuwen

Lucardi i.s.m. ROBIN

Elles heeft ruim 10 jaar ervaring in online marketing en e-Commerce. Op dit moment is ze werkzaam bij Lucardi. Met haar resultaatgerichtheid en commercieel inzicht is ze verantwoordelijk voor de effectiviteit van alle digitale communicatie en de performance van de website.

Edwin van Veen

Edwin van Veen

ROBIN

Als Expert Coach bij ROBIN helpt Edwin ambitieuze online retailers om een data- & goal-driven klantenservice strategie op te zetten. Door focus te leggen op de team performance en de team lead te coachen met de juiste tools en best practises, brengt hij klantenservice in het hart van de organisatie. Met als resultaat – een top notch customer experience.

Gelijktijdige sessies