E-Commerce Live

Jongeren en impact maken: het verhaal van Bundle

16:40 30 minutes Stage 2
Pascal Lansink KWF KankerbestrijdingDenise Boon Het Nederlandse Rode Kruis

Hoe bind je als non-profit de jonge generatie aan je organisatie en hoe maakt deze generatie zo makkelijk mogelijk impact? In deze sessie zoomen we in op de ontwikkeling van het digitale platform Bundle een samenwerking tussen zes goede doelen. Tevens bespreken we de samenwerking met ING: eenvoudig doneren aan goede doelen via de ING bankieren app.

Pascal Lansink

Pascal Lansink

KWF Kankerbestrijding

Pascal Lansink werkt als innovator en veranderaar bij KWF Kankerbestrijding. Zijn motto is “if we do what we did, we get what we got”. Groot fan van lean startup principes en groots denken, maar klein beginnen. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in de non profit en overheidssector.

Denise Boon

Denise Boon

Het Nederlandse Rode Kruis

Denise Boon werkt sinds 2017 als Marketing Communicatie Specialist bij het Rode Kruis. Haar focus ligt op innovatieve campagnes, die gericht zijn op het binden van nieuwe doelgroepen aan het Rode Kruis. Dat vraagt niet alleen om de ontwikkeling van nieuwe manieren om te doneren, maar ook het vermarkten daarvan via passende middelen en kanalen. ‘’Als die combinatie lukt geeft dat een kick, niet in de laatste plaats omdat het betekent dat we meer mensen in nood kunnen helpen.’’

Gelijktijdige sessies