E-Commerce Live

Kees Smit Tuinmeubelen & Datatrics: een conversieverhoging van 32% door het toepassen van customer journey personalisatie

16:40 30 minutes presentation Stage 5
Jelmer Pepping DatatricsJoris Kroes Adwise i.s.m. Datatrics

Bezoekers van de showrooms van Kees Smit Tuinmeubelen kunnen rekenen op een persoonlijk advies van de medewerkers. Deze persoonlijke aandacht is nu ook naar de webshop doorvertaald. Door het personaliseren van de customer journey met Datatrics, wordt de online consument van een relevant advies & een aanbod afgestemd op zijn/haar individuele behoefte voorzien. Met als resultaat een conversiestijging van 32%.

Jelmer Pepping

Jelmer Pepping

Datatrics

Jelmer Pepping is Sr. Accountmanager bij Datatrics. In deze rol is Jelmer verantwoordelijk voor de new business ontwikkelingen in Nederland en daarbuiten.

Datatrics is een Data Management Platform (DMP) voor marketeers, welke relevant is op alle kanalen. Op basis van interne databronnen (E-mail, Socials, CRM, etc.) en externe databronnen (CBS data, weer data, etc.) worden 360 graden klantprofielen gemaakt. Die klantprofielen gebruiken we om dynamische content uit te serveren op de website, in e-mails, en in advertising. Zo ben je op elk touchpoint in de customer journey relevant.

Joris Kroes

Joris Kroes

Adwise i.s.m. Datatrics

Als Digital advertising marketeer is Joris op strategisch en tactisch niveau sparringpartner voor Kees Smit Tuinmeubelen. In zijn rol gaat Joris samen met het team van specialisten voor maximale impact, door het realiseren van een optimale marketingstrategie en synergie tussen verschillende kanalen.

Gelijktijdige sessies