E-Commerce Live

La Ligna: omzetgroei van 87% door full customer journey aanpak.

16:00 30 minutes Stage 6
Mariska van de Wiel – van den Berg ZeoEvelien Lauwers La Ligna

La Ligna is een Nederlands damesmodemerk dat bestaat sinds 1984, met 40 winkels in Nederland en een webshop. Afgelopen jaar groeide de online sales met 87%. Dit door een full customer journey aanpak die de kloof tussen on- en offline verkleinde. In deze lezing geven Mariska (van Zeo) en Evelien (van La Ligna) een interactieve kijk in hoe deze resultaten zijn gerealiseerd. Key take-aways? Do’s and don’ts in omnichannel marketing!

Mariska van de Wiel – van den Berg

Mariska van de Wiel – van den Berg

Zeo

Mariska heeft meer dan 9 jaar marketingervaring en hiermee adviseert zij bedrijven over de te volgen online strategie. Of het nu gaat om een nieuw platform of om een online marketing strategie

Evelien Lauwers

Evelien Lauwers

La Ligna

Evelien is verantwoordelijk voor de marketing, webshop, events en klantenservice van La Ligna.

Gelijktijdige sessies