E-Commerce Live

Maak een keuze! Ga je voor commodity of toegevoegde waarde?

13:20 30 minutes Stage 5
Jeroen de Bos Mepal i.s.m. De Nieuwe Zaak

De retailwereld verandert met enorme snelheid, de ene na de andere grote retailer valt om. Hoe ga je hier als consumentenmerk mee om? Bij Mepal heerst een sterk geloof dat je een heldere keuze moet maken tussen “de beste prijs” of “toegevoegde waarde”, geen keuze zal uiteindelijk het einde van je organisatie betekenen. Deze transitie heeft Mepal in de afgelopen jaren doorgemaakt waarbij het merk Mepal opnieuw werd neergezet door terug te gaan naar de kernvraag; wat is onze toegevoegde waarde?

Jeroen de Bos

Jeroen de Bos

Mepal i.s.m. De Nieuwe Zaak

Na verschillende marketingrollen bij consumentenmerken als Maxi-Cosi en Cybex is Jeroen binnen Mepal als Commercieel Directeur verantwoordelijk voor de afdelingen Marketing en Sales. De organisatie is volop in transitie om haar continuïteit te waarborgen in deze sterk veranderende retailwereld.

Gelijktijdige sessies