E-Commerce Live

De NeuromarketingCode voor succesvol online ondernemen

minutes presentation
Martin van Kranenburg Onlinebeinvloeden.nl

Hoe je in korte tijd, met beperkt budget van meer zoekers, boekers maakt en van klanten fans.

Wil je succesvol online ondernemen? Juist in tijden van crisis? Meebewegen en focussen op wat wél kan? Meer inzicht hoe je met data en kennis van neuromarketing het brein van je zelf, en die van je klant kan beïnvloeden om sneller je doelen te halen en meer succes uit jouw business? Mooi! Haak dan online aan bij de sessie van Martin van Kranenburg en ontdek hoe je in 20 minuten je succesvol online kan ondernemen met meer rust, focus en energie en blijere klanten.

Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten met meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Martin heeft aan de wieg gestaan van bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu. Hij is een expert op het gebied van usability, conversie(funnel) optimalisatie en neuromarketing en is als docent actief bij Beeckestijn, Emerce, Thuiswinkel.org en de Talent Institute. Martin is bestuurslid bij de NIMA community “Brein en gedrag” en de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving.

Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg

Onlinebeinvloeden.nl

Martin van Kranenburg heeft meer dan 20 jaar ervaring in het optimaliseren van websites en stond aan de wieg van de bekende reissites D-reizen en Micazu. Martin is een docent die vol passie spreekt over conversie optimalisatie, neuromarketing en online personalisatie. Ook schreef hij de whitepaper “online beïnvloeden” waarin hij de principes van Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen morgen meer resultaat kan boeken.