E-Commerce Live

Measuring Marketing Impact: zo loopt u voorop in 2019

12:00 30 minutes Stage 6
Bram de Jonge AdRoll

De customer journey wordt met de dag complexer. Onjuiste marketing measurement kan zorgen voor verkeerde beslissingen en uw klanten uiteindelijk juist wegjagen. Marketing attribution is daarom nog nooit zo belangrijk geweest. Toch lopen veel bedrijven achter de feiten aan om de daadwerkelijke impact van hun marketingstrategie aan te tonen.

Blik terug op belangrijke veranderingen in marketing measurement en ontvang 6 concrete focus points om te werken aan betere attributie.

Bram de Jonge

Bram de Jonge

AdRoll

Als senior Accountmanager bij AdRoll, ondersteunt Bram enkele van de grootste Europese adverteerders in het opzetten en optimaliseren van full-funnel display strategieën (prospecting & retargeting). Display advertisement is uiteraard bij uitstek een kanaal waarbij marketing attribution cruciaal is voor het meten van de impact op de customer journey. Bram deelt in deze sessie graag zijn kennis en ervaringen uit de praktijk.

Gelijktijdige sessies