E-Commerce Live

Mensen, Chatbots & AI: de kritieke touchpoints van de klantervaring

11:20 30 minutes Stage 3
Michiel Gaasterland ROBINHQ.NL

Terwijl iedereen doordrongen is van het belang van een uitmuntende klantervaring, is de rol van geavanceerde technologie minder duidelijk. Hoe slim is AI? Wat is het verhaal met chatbots? Hoe nuttig zijn ze? Gaan ze klantenservice overnemen? En zo ja, wanneer? Tenslotte, hoe bereiden online retailmerken zich voor op de toekomst? Michiel Gaasterland van ROBIN werpt een praktische blik op het snijvlak van chatbots, conversaties en customer experience.

Michiel Gaasterland

Michiel Gaasterland

ROBINHQ.NL

Michiel Gaasterland heeft 25 jaar ervaring als marketing en branding specialist in B2B en B2C. Als content marketing consultant werkte hij voor diverse software bedrijven waaronder Exact. Als chief brand officer van ROBIN, een Nederlands technologie en consultancy bedrijf in E-Commerce customer service, helpt hij webwinkels om van service een blijvend concurrentievoordeel te maken.

Gelijktijdige sessies