E-Commerce Live

Online versus offline shopping; optimaliseer je webshop met ervaringen vanuit de winkelstraat

minutes presentation
Gijs Bitter RedkiwiJasper Verbunt Redkiwi

Online kom je niet warm binnen via de voordeur van een winkel en is er geen winkelbediende die je helpt bij jouw keuze. Hoe zorg je er voor dat de bezoeker zich alsnog vertrouwd voelt, de weg kan vinden naar het juiste product en deze ook afrekent? Wat kan je vervolgens doen met de data die je verzamelt en hoe kan je hiermee de funnel optimaliseren? In deze talk geef ik een aantal handvatten om direct mee aan de slag te gaan.

Nederland telt op dit moment 50.000+ webshops en dit aantal is nog steeds groeiende. Tijd dus om je te onderscheiden in deze jungle. Zeker in de huidige crisis waarin de winkelstraat aan het veranderen is en de online uitgaven aan het stijgen zijn, wil je jouw bezoeker transformeren tot klant.

Gijs Bitter

Gijs Bitter

Redkiwi

Gijs Bitter is E-commerce consultant bij Digital Agency Redkiwi. Complexe vraagstukken vertalen naar gebruiksvriendelijke oplossingen die waarde toevoegen aan het product, daar wordt hij blij van.

Jasper Verbunt

Jasper Verbunt

Redkiwi

Jasper Verbunt (44) is CEO & Founder van E-commerce
Agency Redkiwi. Hij weet als afgestudeerd Industrieel
Ontwerper design en techniek te combineren in krachtige
platformen. Zijn ambitie is digital impact te maken voor klanten
en hun gebruikers.