Op grote schaal personaliseren in de doelgroep ‘jonge gezinnen’
‘De ene moeder is de andere niet’. Bij Familyblend weten we dit als geen ander. Maandelijks bezoeken miljoenen moeders (25 tot 45 jaar) onze platformen Kek Mama, Mamaplaats, Mama Magazine, Me-to-we en Baby op komst. Door slim gebruik te maken van onze data kunnen we deze moeders een persoonlijke ervaring bieden. We delen in specifieke groepen die wij Audiences noemen.
We verzamelen wat hun interessegebieden zijn en in welke levensfasen ze zitten. Zo kunnen we ons richten op lezers die vaak bezig zijn met bijvoorbeeld gezondheid, of fashion belangrijk vinden. Maar ook op lezers met jonge kinderen, of in de leeftijd van 6 tot 12. Inmiddels hebben we ruim 40 Audiences. We beperken de waste voor onze lezers en helpen onze klanten hun juiste doelgroep te bereiken.
Tijdens deze presentatie vertel ik waarom personalisatie binnen de doelgroep ‘jonge gezinnen’ zo belangrijk is, welke resultaten we hebben behaald en hoe we de implementatie hebben gedaan.