E-Commerce Live

Parfums online verkopen onmogelijk?

10:40 30 minutes presentation Stage 4
Martijn van Rooy Parfumado

Beauty commerce is een emotie business; het gaat om het bouwen van intieme relaties. Tijdens COVID is het % van online parfums ontdekken en aankopen enorm toegenomen, van ca. 15% naar 30% in kort tijdsbestek. Deze radicale groei vraagt om nieuwe digitale strategieën. In deze sessie deelt Martijn hoe Parfumado met haar digitale oplossingen een matchmaker is tussen consument en (parfum)merk.

Martijn van Rooy

Martijn van Rooy

Parfumado

Studeerde af aan de VU in Amsterdam en had altijd al de droom om een eigen kantoor te hebben en eigen personeel aan te sturen, kortom om ondernemer te worden. Lanceerde samen met ervaren ondernemers parfummerk YVRA, toen hij op het idee kwam de traditionele en offline parfumindustrie digitaal te innoveren. Parfumado werd 4,5 jaar geleden gelanceerd en heeft de missie om de manier waarop wij parfums en beauty ontdekken voorgoed te veranderen. Actief in 3 landen en telt ca. 50 medewerkers.

Gelijktijdige sessies