E-Commerce Live

Presentatie van de finalisten van de verkiezing: Logistieke webshop van het jaar 2018

13:20 30 minutes Stage 4 - Fulfillment & Logistics
Oscar Diele FlindersPeter Sonke KPNColea Weis KPN

Webshops strijden voor de titel door zich onderling te meten op de logistieke prestaties. Daarmee verbreden en verdiepen ze ook de discussie over actuele ontwikkelingen, brengen ze oplossingen onder de aandacht van een breder publiek en prikkelen ze andere webshops tot een kwalitatief voortdurend verbeterde prestatie.

De webshops die meedingen naar de titel “Logistieke Webshop van het Jaar” worden door de jury beoordeeld op de volgende punten met gelijk gewicht:
– Duurzaamheid
– Klantgerichtheid
– Innovatie
– Ketenregie
– Presentatie

De finalisten zijn: 

FLINDERS

Meubellogistiek is complex, mede vanwege de grote variëteit in omvang en gewicht. Woonwinkel Flinders bewijst met logistiekeinnovatie de klant centraal te zetten, wat resulteert is snelle groei en hoge klanttevredenheid.  Flinders heeft de grootste voorraad designmeubels van de Benelux. Vanuit een modern warehouse in Amsterdam (8.000m2) worden designmeubels 7 dagen per week uit eigen voorraad geleverd aan klanten in Nederland, België en Duitsland.

KPN

Wat begonnen is als de PTT, is uitgegroeid tot een vooruitstrevend bedrijf, waar wij als Nederlanders trots op mogen zijn. Doel van KPN is het leven van mensen gemakkelijker maken door iedereen in staat te stellen met elkaar te verbinden. Dit doen ze niet alleen door het gebruik vantechniek, maar ook door sociale programma’s, zoals Het
Mooiste ContacUonds. KPN is uitgeroepen tot Groenste Provider ter wereld en wil het beste voor leden én voor het klimaat.

Oscar Diele

Oscar Diele

Flinders

Oscar Diele (1970) begon zijn carrière in 1993 bij Wehkamp. In de functie van manager e-commerce was hij verantwoordelijk voor de transitie van traditioneel postorder bedrijf naar de grootste webwinkel van Nederland.

Peter Sonke

Peter Sonke

KPN

“Creativiteit en user experience zijn net zo belangrijk als data”

Colea Weis

Colea Weis

KPN

Mijn naam is Colea Weis en ik ben Marketeer bij KPN Online. Ik ben gek op communicatie, marketing en customer centricity. Binnen KPN mag ik mij bezighouden met al deze punten en ben elke seconde van de dag bezig met het zoeken naar nieuwe manieren om onze dienstverlening te verbeteren voor de klant van morgen.

Gelijktijdige sessies