E-Commerce Live

Verzilver je B2B-groeipotentieel, overbrug de kloof tussen klanten en bedrijf

minutes presentation
Marion Freijsen AdobeMatthijs Wilschut Accenture Interactive

In vier webinars vertellen Accenture Interactive en Adobe hoe je de succesfactoren van B2C-bedrijven succesvol toepast in een B2B-omgeving.

  1. Verzilver je B2B-groeipotentieel, overbrug de kloof tussen klanten en bedrijf 

    B2B-buyers switchen makkelijk van leverancier. In het eerste webinar leer je hoe je groeikansen in de B2B-sector benut door customer experience-ervaringen uit de B2C toe te passen.

  2. Het geheim van CPI’s voor een optimale klantreis

  3. Data opslaan en managen vanuit één plek voor de beste experience

  4. De versnelling: trends en impact door covid-19

B2B-bedrijven staan voor een grote uitdaging. Klanten willen sneller en makkelijker hun bestellingen doen, ze verwachten een experience zoals ze dat op B2C-niveau zijn gewend. Wat is er achter de schermen nodig om je bedrijf eCommerce-proof te maken? Hoe bind je oude en nieuwe B2B-klanten aan je bedrijf? In deze serie webinars vertellen de digital experts van Accenture hoe je het groeipotentieel in B2B benut, welke omslag daarvoor nodig is en hoe je de organisatie daarop inricht. Vier lessen over verwachtingen, experiences en digitale innovatie in B2B, met behoud van de een-op-eenrelatie met de klant.

Marion Freijsen

Marion Freijsen

Adobe

Marion Freijsen is a long-term technology professional. Her role prior to joining Adobe was as COO of e-Luscious B.V. the largest Dutch ecommerce player in wine & coffee. At e-Luscious she was responsible for transforming the company and implementing an ecommerce platform across 16 labels in 6 different countries.

Marion is a published author with the release of The N-Factor: How Networking Can Change the Dynamics of Your Business in 2007 with co-author Adriaan Reinders and the 2nd book, The EFactor: Entrepreneurship in the Social Media Age, was released in November 2012.

Matthijs Wilschut

Matthijs Wilschut

Accenture Interactive

Matthijs Wilschut is Digital Commerce Consultant in het Build Experience team van Accenture Interactive. Hij is gespecialiseerd in het ontwerpen en opleveren van end-to-end Experience oplossingen om de best mogelijke ervaring te realiseren gedurende de klantreis.