E-Commerce Live

Best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van YourSurprise

12:00 30 minutes Stage 6
Sara Bijvoet TextMasterLéontine le Gleuher YourSurprise

Hoe verleidelijk het ook is om direct in het diepe te springen bij uw crossborder avontuur, internationaal succes valt of staat bij een goede strategie. Een goed gelokaliseerde website is onmisbaar voor een succesvolle crossborder-strategie: een combinatie van menselijke expertise en innovatieve technologie is hiervoor essentieel. Tijdens deze presentatie zult u aan de hand van ‘best practices’ en concrete voorbeelden uit het internationale succes van YourSurprise leren hoe óók u snel én efficiënt internationale markten kunt veroveren.

Sara Bijvoet

Sara Bijvoet

TextMaster

Als Area Manager Benelux & Nordics voor TextMaster heeft Sara ervaring in het helpen versnellen van de internationale groei van zowel kleine als grote bedrijven, door het implementeren van geavanceerde vertaaloplossingen. Als voormalig professional in het vertaalvak, heeft Sara een uitgebreide kennis van het werkveld en is zij in staat behoeften van bedrijven in verschillende sectoren te analyseren, en een gepast aanbod te creëren.

Léontine le Gleuher

Léontine le Gleuher

YourSurprise

Léontine werkt sinds 2010 voor YourSurprise en is daar verantwoordelijk voor de marketing van de Franstalige websites. Hierbij draagt ze zowel de verantwoording voor de content op de websites als het aansturen van de marketingcampagnes over de verschillende marketingkanalen. 

Gelijktijdige sessies