E-Commerce Live

Van community naar succesvol e-commerceplatform

16:40 30 minutes presentation Stage 7
Remco de Graaf Reshift
Fotografiemerk Zoom.nl lanceerde vorig jaar Zoom Academy, een interactief online platform om beter te leren fotograferen. Terwijl de content nauwelijks verschilt van gratis toegankelijke online informatie zorgt de vernieuwde presentatievorm voor een boost in omzet dankzij een slim verdienmodel en gerichte social-en e-mailactivatie binnen én buiten de community. De inspirerende case leert hoe de band met de community of klantengroep kan worden verstevigd. Door anders te denken, met bestaande middelen als basis en data-inzicht als succesfactor.
Remco de Graaf

Remco de Graaf

Reshift

Remco de Graaf is director of content van Reshift, het Haarlemse mediabedrijf dat maandelijks meer dan 8 miljoen mensen bereikt via ruim 20 merken zoals Kieskeurig.nl, BesteProduct.nl, Computer!Totaal, Computer Idee, Power Unlimited, PCM en SHUTR. Als eindverantwoordelijke voor de contentproducties richt Remco zich op vernieuwende content-businessmodellen binnen groei- en krimpmarkten. 

Gelijktijdige sessies