E-Commerce Live

Vlammen met je webshop: van 0 naar 35.000 orders in 4 maanden

15:20 30 minutes presentation Stage 7
Edwin van der Ham MontaRaymond Vlietstra Akzo Nobel

Wat is er nodig om onbeperkt te kunnen (blijven) groeien? Enkele jaren geleden startte Akzo Nobel met B2C e-commerce. Na een aantal maanden knalden de orders al door het dak. Welke factoren hebben tot dit succes geleid? Bezoek de sessie en wij vertellen je erover!

Edwin van der Ham

Edwin van der Ham

Monta

Edwin is een rasondernemer. Direct na zijn studie startte hij Montapacking (nu Monta) op: toen een verpakbedrijfje, inmiddels het grootste fulfilment bedrijf van Nederland. Naast fulfilment levert Monta sinds enkele jaren ook haar zelfontwikkelde software en unieke hardware aan bedrijven met eigen magazijnen. Edwin is dol op technologie & innovatie en hecht tegelijkertijd veel waarde aan de mensen binnen Monta. +10% van de medewerkers heeft een verstandelijke en/of lichamelijke beperking.

Raymond Vlietstra

Raymond Vlietstra

Akzo Nobel

Raymond is als Key Account Manager bij AkzoNobel o.a. sales verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten. AkzoNobel is een van orgine Nederlands bedrijf gespecialiseerd in verf en coatings. Middels diverse wegen bereiken onze merken (o.a. Sikkens, Flexa en Cetabever) de consument of de professionele eindgebruiker. Vanuit ons eigen e-fulfilment centrum bedienen we een breed portfolio van websites en platforms waaronder Bol.com en FonQ. Raymond omarmt vernieuwing en probeert door middel van innovatie het een verfkoper online zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Gelijktijdige sessies