E-Commerce Live

Wat is beter dan het werven van nieuwe klanten? Het behouden van klanten!

12:00 30 minutes presentation Stage 2
Manon van den Enden Retail Rocket

Het verkrijgen van nieuwe klanten is veel duurder dan het behouden van klanten. Loyale klanten besteden meer en bevelen jou aan. Customer Retention is een cruciale must in iedere business.

In een presentatie van 20 minuten, vertelt Manon hoe retentie als pilaar van je e-commerce strategie voor constante groei en terugkerende inkomsten kan zorgen, met minimale inspanning. Ben jij er klaar voor? Start met de vraag hoeveel loyale klanten je hebt op dit moment. Voor het managen van retentie, is het cruciaal om te leren hoe je retentie kunt meten. Daarnaast is het van belang customer profiles te creëren. In deze presentatie leer je hoe je dit eenvoudig en automatisch kunt doen en zo o.a. de customer churn ratio met 20% verlagen.

Manon van den Enden

Manon van den Enden

Retail Rocket

Manon van den Enden werkt bij Retail Rocket als Sales Manager Global. Met inmiddels 5 jaar ervaring in de e-commerce industrie helpt zij online marketeers bij het behalen van de drie belangrijkste doelen: het creëren van loyale klanten, het behouden van loyale klanten en het terughalen van verloren klanten. 

Manon adviseert e-commerce experts wereldwijd op het gebied van personalisatie in online merchandise, e-mail marketing en push notificaties, om een zo optimaal mogelijk rendement te behalen.

Gelijktijdige sessies