E-Commerce Live

Weg met keuzestress! Personaliseren doe je zo

12:00 30 minutes Stage 5
Jacco Oosterhof e-Luscious B2C i.s.m Copernica & Yellowgrape

Personalisatie is hot en tegelijkertijd zetten maar weinig webwinkels het succesvol in. In deze sessie legt Jacco Oosterhof uit hoe de mogelijkheden van e-commerce personalisatie worden toegepast bij Koffievoordeel en Wijnvoordeel. Een presentatie met inspirerende voorbeelden en concrete toepassingen.

Jacco Oosterhof

Jacco Oosterhof

e-Luscious B2C i.s.m Copernica & Yellowgrape

Jacco Oosterhof is sinds 1 april 2018 Business Development Director bij e-Luscious B2C en daarmee direct verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe markten en producten binnen e-Luscious. Zijn eerste taak is om met koffie een verdere uitrol te doen en nieuwe markten te verkennen. Koffievoordeel is online al marktleider in Nederland en staat in de Twinkle200. De weg naar de Twinkle100 is dan ook ingezet.

De carrière van Oosterhof begon in 2005 bij de Baarsma Wine Group, moederbedrijf van Wijnvoordeel waarbij hij tot 2007 ervaring opdeed in alle divisies van het bedrijf. In 2007 besloot hij zich vol op e-commerce te richten en begon met de Europese uitrol van het Wijnvoordeel-concept en was hij betrokken bij de succesvolle lancering van Koffiemarkt.be in België. Eind 205 vond er een management buy-out plaats en is Wijnvoordeel onderdeel geworden van e-Luscious.

Gelijktijdige sessies